سطح درآمد قالیشویی به چه عواملی بستگی دارد ؟

درآمد قالیشویی به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر میخواهید در زمینه کسب و کار قالیشویی و درآمد آن بیشتر بدانید حتما برای تازه کارها مقاله زیر توصیه میگردد:

بدیهی است هر کسب و کاری در شروع فعالیت خود با چالش ها و مشکلات مربوط به خود دست و پنجه نرم می نماید.

به طور کلی مسیر اصلی موفقیت هر کسب و کاری به ویژه در حیطه فعالیت های خدماتی و قالیشویی به میزان مشتریان آن بستگی دارد. هر چه تعداد مشتریان و درخواست ها بیشتر باشد به دنبال آن میزان درآمد قالیشویی بیشتر خواهد بود.

اما یک قالیشویی تازه کار یا تازه تاسیس می بایست به مردم و مشتریان معرفی گردد که این نیاز به تبلیغات گسترده و حرفه ای دارد.

بدیهی است رقابت در میان سایر قالیشویی ها تنها در سایه خدمات با کیفیت بالاتر و قیمت های رقابتی امکان پذیر می باشد.
چنانچه یک قالیشویی تازه تاسیس توانایی و تجهیزات قالیشویی فنی مورد نیاز جهت شستشوی با کیفیت بالا و زمان تحویل سریعتر را داشته باشد به همراه یک بازاریابی و تبلیغات گسترده و اساسی می تواند در صحنه رقابت با دیگر قالیشویی ها خودنمایی کند.

اساسا انتظار داشتن درآمد بالا در اوایل شروع فعالیت کاری نابجاست و تنها درصورت استقامت در کار و تلاش در جهت بالا نگه داشتن کیفیت شستشو و جذب مشتری، قالیشویی تازه تاسیس می تواند قدم به قدم به موفقیت و افزایش درآمد نزدیک شود.

درآمد قالیشویی بر اساس فصل های سال

درآمد قالیشویی بر اساس فصل های سال تایین میگردد

از آنجایی که ایرانیان سنت فرش شوری و قالیشویی را در فصل های خاصی انجام می دهند، درآمد قالیشویی در فصل های مختلف می تواند متفاوت می باشد.

بعلاوه یک قالیشویی علاوه بر خدمات شستشوی فرش، خدمات خشکشویی مبلمان و رفوگری فرش و … را نیز انجام میدهد که همه ی این ها به درآمد آن کمک میکند فقط نیارمند کارکنان مجرب و با نظم هستید.

 

یک قالیشویی موفق و کاری می تواند در ماه های آخر سال یعنی بهمن و اسفند بهترین و بیشترین درآمد را داشته باشد در مقابل ماه هایی مانند اردیبهشت و فروردین کمترین میزان درآمد را خواهد داشت.

 هم چنین در نیمه اول سال به خصوص از خرداد ماه تا شهریور ماه که هوا گرم می باشد و فرش ها فرصت کافی جهت خشک شدن دارند، بهترین زمان برای قالیشویی می باشد و بسیاری از مردم و مشتریان ترجیح می دهند در نیمه اول سال به شستشوی فرش خود بپردازند.

در نتیجه قالیشویی ها در این زمان از سال می توانند درآمد خوبی کسب نمایند. با وجود تمام این موارد ذکر شده از آنجایی که زندگی امروز مشکلات خاص خود را دارد، امروزه مشتریان زمان مشخصی برای شستشوی فرش های خود ندارند و هرگاه بخواهند می توانند فرش های خود را برای شستشو به قالیشویی ها بسپارند.

تاثیر تبلیغات بر درآمد

تبلیغات پایه اصلی هر کسب و کاری است. امروزه به یقین هیچ کسب و کاری بدون تبلیغات موفق نخواهد بود. به ویژه فعالیت و کسب و کارهای تازه تاسیس می بایست در این زمینه وقت و هزینه بیشتری خرج نمایند. برخلاف تصور تبلیغات هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری می باشد. دنیای امروز دنیای اینترنت و مجازی است. تبلیغات در محیط های مجازی می تواند بهترین و بیشترین بازدهی را داشته باشد.

نتیجه گیری

از آنجایی که بیشتر مخاطب فعالیت های قالیشویی ها خانم های خانه دار می باشند می توان با فعالیت گسترده در محیط های مجازی مانند سایت ها، شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام به تبلیغ پرداخت و مشتریان را پیدا نمود. از دیگر روش های تبلیغات معرفی فعالیت خود از طریق پیک های تبلیغاتی درب منزل می باشد که توانایی خوبی در جذب مشتری دارند.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *