خدمات آنتی باکتریال شستشوی فرش

ضد عفونی کردن فرش با خدمات آنتی باکتریال

این روزها بازار کار قالیشویی ها با توجه به نزدیک شده به آخر سال و سال جدید رونق زیادی یافته و اکثرا همه خانواده ها سالانه برای عید فرش های خود را شستشو میدهند.
سعی کنید در این روزهای پایانی سال که مشغول خانه تکانی هستید، مواظب باشید و به هر قالیشویی اعتماد نکنید. ( مقاله نحوه انتخاب کردن قالیشویی مورد اعتماد را بخوانید.)
قالیشویی افرا این روزها با زیاد کردن نیروی انسانی خود و خدمات خود در کارخانه سعی بر این داشته که در این شلوغی ها بهترین کیفیت کار را از خود ارائه دهد.
یکی از روش هایی که در شستشوی خود این روزها به روال کاری خود اضافه کرده است، خدمات آنتی باکتریال در ضد عفونی کردن فرش ها است که پس از شستشو با دستگاه صورت میگیرد.

در این مقاله سعی کردیم از روش های صورت گرفته برای ضد عفونی کردن فرش در کارخانه قالیشویی افرا ذکر کنیم تا صورت نیاز بتوانید با اطمینان سفارش دهید.

روش های ضد عفونی کردن در قالیشویی ها به صورت اتوماتیک

این روزها با وجود ویروس و میکروب هایی که شایع شده است ، روش های آنتی باکتریال کردن فرش ها در کارخانه افرا راه اندازی شده است.فعالیت قالیشویی افرا در دوران کرونا یکی از روش هایی که در ضدعفونی کردن فرش ها موثر است ، نانو شویی میباشد که تار و پود فرش شما را با دستگاه های نانوشویی کاملا ضد عفونی میکند.این کار بعد از شستشو اعمال میگردد.
دستگاه های نانو شویی معمولا برای همه ی فرش ها امکان پذیر است ولی اگر فرش هایی در نانو شویی به مشکل بخورد از این روش خودداری میکنند.
و روش های دیگری را اجرا میکند که بسته به نوع فرش که به آن آسیبی نرسد.
در حالت کلی این نکته را بدانید که در قالیشویی های مکانیزه که با دستگاه های قالیشویی اتوماتیک فرش ها شسته شده و هیچ نیروی انسانی در آن دخیل نباشد ، فرش ها کاملا به صورت آنتی باکتریال شسته میشود و در آخر هم با دستگاه لول شده و کاور شده آماده میگردد و درصد انتفال ویروس و میکروب از طریق نیروی انسانی بسیار کمتر است.

هزینه ضد عفونی کردن فرش ها

آنتی باکتریال کردن این روزها از نکات مهم برای خانه تکانی و نظافت میباشد که در واقع برای همه خدمات نظافت شما باید از الکل و مواد ضد عفونی کننده استفاده کنید ، در قالیشویی ها نیز از این مواد با استفاده از مواد شوینده قالیشویی فرش ها را پس از شستشو ضد عفونی میکنند که دیگر مشکلی پیش نیاید.
از این رو خدمات آنتی باکتریال جزو خدمات به همراه شستشو میباشد که دیگر هزینه ای به آن افزوده نمیگردد. به منظور حفظ بهداشت و جلوگیری از تکثیر ویروس های موجود این خدمات رایگان صورت میگیرد ولی در حالت کلی چون قالیشویی اتوماتیک است فرش ها به صورت کلی بسیار ایمن شسته میشود.

نتیجه گیری

از فواید قالیشویی های اتوماتیک و مکانیزه که با دستگاه فرش ها شستشو میدهند ، این است که فرش ها بدون دخالت دست صورت میگیرد که باعث میشود که فرش ها کاملا استریل و آنتی باکتریال شسته شود.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *