قالیشویی در ازگل

قالیشویی در ازگل

اگر در منطقه یک تهران، محله ازگل در 5 کیلومتری منطقه تجریش در شمال شرق تهران هستید و برای شستشوی فرش های خود به دنبال قالیشویی مجاز و معتبر هستید، این مژده را به شما میدهیم که قالیشویی افرا سرویس های خود را در منطقه ازگل تهران، افتتاح کرده است که به این صورت که سرویس های نیسان خود و فاکتور نویس ها را در منطقه ازگل تهران، پخش کرده و آماده به خدمت گذاشته است که هر زمان در طول ساعت 8 صبح الی 17 بعد از ظهر میتوانید تماس بگیرید و همان لحظه برای شما سرویس ارسال میشود.

سرویس رفت و آمد برای سرویس قالیشویی منطقه ازگل هر تعداد فرش باشد، فقط 20/000 تومان

سرویس دهی در زمان شلوغی در منطقه ازگل

سوال این جاست که اگر این سرویس های نیسان پر باشد و ما در منطقه ازگل نیاز به سرویس قالیشویی داشته باشیم، تکلیف چیست؟
دو حالت در این صورت وجود دارد:

اینکه سفارش شما برای فردا صبح ثبت میشود که سرویس های ما در زمان مشخص با شما هماهنگ کرده و در محل آدرس شما حضور پیدا میکنند و یا اینکه به شیفت بعد از ظهر موکول میشود که ساعت 7 شب تا 11 شب سرویس دهی میشود که زمان تحویل سفارش های بعد از ظهر یک روز عقب تر میشود زیرا فردا صبح به کارخانه میرسد که در نتیجه یک روز عقب تر میافتد.

اطلاعات قالیشویی ازگل

نحوه سفارش در شعبه قالیشویی در ازگل

برای ثبت سفارش قالیشویی و یا سرویس های در محل و خشکشویی مبلمان در منطقه ازگل میتوانید از طریق فرم سفارش آنلاین اقدام کنید، لازم نیست در این فرم ذکر کنید که حتما به شعبه ازگل نیاز دارید، همین که آدرس خود را درج کنید، خود به خود به منطقه ازگل وصل میشوید.
همچنین با شماره 11 95 56 88 -021 شعبه قالیشویی در شمال تهران که تماس بگیرید برای منطقه شما سرویس ارسال میگردد.

گارانتی خدمات

بعد از اینکه فرش های شما را جمع کردند ، فاکتور را همان لحظه به شما میدهند و اگر شما امضاء کرده و تایید کنید، فرش های شما را میبرند و گارانتی خدمات را به شما میدهند که شمال یک هفته گارانتی است که یک هفته فرصت دارید فرش های خودتان را باز کنید و اگر مشکلی داشت تماس گرفته تا به صورت رایگان مشکل فرش های شما را برطرف کنند.

ساکنین منطقه ازگل نظرات و انتقادات و پیشنهادت خود را در زمینه خدمت رسانی به ما اعلام کنید.

اگر در منطقه ازگل هستید و از سرویس و خدمات ما در این منطقه استفاده کرده اید حتما نظرات خود را برای ما همین جا درج کنید، تمامی نظرات شما منتشر میشود و در پاسخ مجموعه افرا در اسرع وقت داده میشود.
با ما باشید و از خدمات ما بهره ببرید.

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *