قالیشویی در اشرفی اصفهانی

قالیشویی در اشرفی اصفهانی

قالیشویی در اشرفی اصفهانی یکی از شعبه های معتبر و خوش نام قالیشویی افرا در محدوده اشرفی اصفهانی است. ساکنان این منطقه برای بهتر شسته شدن فرش های خود می توانند با این قالیشویی تماس برقرار کنند. انتخاب قالیشویی افرا بهترین گزینه در بین دیگر قالیشویی ها است، چرا که از امکانات ویژه و اعتماد بالایی بهره می برد. در واقع قالیشویی افرا با راه اندازی شعبه خود در اشرفی اصفهانی به خوبی نیاز اهالی این منطقه را بر طرف کرده است.

منطقه اشرفی اصفهانی از زیر مجموعه قالیشویی در غرب تهران افرا میباشد که از منطقه سیمون بولیوار تهران تا صادقیه (قالیشویی در صادقیه) میباشد که نزدیک به سعبه مرکزی میباشد و با خدمات عالی و آنلاین آماده خدمت رسانی به مردم ساکنین این منطقه هستیم.

چرا قالیشویی در اشرفی اصفهانی؟

قالیشویی در اشرفی اصفهانی قادر است خدمات متعددی را به بهترین شکل به مشتریان خود ارائه دهد. به جرات می توان گفت این قالیشویی یکی از تخصصی ترین و معتبرترین مراکز شستشوی فرش های دستبافت های معمولی، دست بافت گل ابریشم و انواع فرش های ماشینی است.

بد نیست با برخی از خدمات و ویژگی های این مرکز به صورت مختصر آشنا شوید.

  • استفاده از ماشین آلات مدرن و مکانیزه : یکی از ویژگی های برتر این قالیشویی شستن فرش ها با دستگاه های اتوماتیک است، از این رو مطمئن خواهید بود به فرش های شما در اثر شست و شو آسیبی نخواهد رسید. از آنجا که فرش یک وسیله ظریف است، این قالیشویی با بهره گیری از ماشین آلات مدرن سلامت فرش های شما را به خوبی حفظ می کند.
  • شستشوی تخصصی: همانطور که می دانید روش های شستن فرش های ماشینی و دستباف با یکدیگر متفاوت است. از این رو با انتخاب این شعبه از قالیشویی افرا آسوده خیال خواهید بود که کارکنان مجرب آن ابتدا قالی را بررسی می کنند و مطابق آن فرم مشخصات را به واحد شستشو ارائه می دهند. در واقع شست و شوی تخصصی یکی از ویژگی های بارز این قالیشویی به شمار می آید.
  • چگونگی تحویل: یکی دیگر از خصوصیات مهم این قالیشویی نحوه تحویل آن است. اگر فرش ها به خوبی شسته شوند اما در زمان تحویل دقت لازم به عمل نیاید احتمال دارد آسیب ببینند و یا کثیف شوند. این شعبه از قالیشویی افرا فرش های شما را بعد از شست و شو لول می کنند و در کاور به شما تحویل می دهد.

 

  • ارائه خدمات تخصصی: قالیشویی در اشرفی اصفهانی علاوه بر اینکه قادر است فرش های مشتریان را به بهترین شکل شست و شو دهد قادر است خدماتی تخصصی در زمینه ریشه زنی، ترمیم پارگی و پوسیدگی، چرم دوزی، شیرازه دوزی و مرمت سوختگی به مشتریان ارائه کند. در صورتی که ریشه های فرش شما خراب شده باشد و یا نیاز به رفوع داشته باشند توسط کارشناسان مجرب این قالیشویی انجام می شود.

مدت زمان تحویل فرش

یکی دیگر از ویژگی های این قالیشویی تحویل به موقع فرش های مشتریان است. در واقع مشتریان با ثبت سفارش آنلاین و برقراری تماس با این قالیشویی به راحتی می توانند فرش های خود را جهت شست و شو تحویل دهند. کارکنان این قالیشویی در اسرع وقت در مکان مورد نظر حاضر می شوند و فرش های مشتریان را تحویل می گیرند. همچنین بعد از شست و شو و ترمیم در اولین زمان ممکن فرش ها را تحویل می دهند.
ثبت سفارش آنلاین: قالیشویی در اشرفی اصفهانی امکان ثبت سفارش آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده است. با این روش مشتریان نه تنها از طریق وب سایت اقدام به ثبت سفارش می کنند بلکه می توانند از ۲۰ درصد تخفیف نیز بهره مند شوند.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *