قالیشویی در اکباتان

قالیشویی در اکباتان

قالیشویی در شهرک اکباتان با قالیشویی آنلاین افرا

اگر برای شستن فرش و موکت خانه خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن هستید، ما آماده خدمت رسانی به شما هستیم. سرعت در ارائه خدمات و تضمین کیفیت را تجربه کنید. ما این خدمات را در تمامی نقاط شهر تهران ارائه می دهیم.

شهرک اکباتان از مناطق غرب تهران است که خدمات از سمت شعبه قالیشویی در غرب تهران ارائه میگردد.

 

 

جهت سفارش در محدوده اکباتان یا با شماره زیر تماس بگیرید و یا فرم سفارش آنلاین را ارسال کنید.

 

 

ارائه خدمات قالیشویی در شهرک اکباتان

ساکنین فاز ۱، فاز ۲، فاز ۳ اکباتان و بیمه می توانند از خدمات قالیشویی افرا استفاده کنند. با توجه به گستردگی شهر تهران، سرویس های قالیشویی افرا به صورت منطقه ای راه اندازی شده اند. این موضوع باعث می شود تا تحویل و ارائه خدمات در زمان بسیار کوتاهی صورت بگیرد.

 

ما معتقدیم شستشوی فرش کاری تخصصی است. برای انجام آن باید از نیروی متخصص استفاده کرد. انواع خدمات شستشوی فرش های ماشینی و دستی، رفوگری، ترمیم ریشه، خشکشویی مبلمان و یا قلم زنی را با تضمین کیفیت از ما دریافت کنید.

شستشوی فرش در قالیشویی در اکباتان با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و تکنولوژی ها صورت می گیرد. اما تنها استفاده از دستگاه های پیشرفته کافی نیست. برای شستشو باید از مواد شستشوی مناسب استفاده کرد. استفاده از مواد شستشوی نامرغوب باعث کاهش طول عمر فرش خواهد شد. به همین جهت ما از بهترین مواد شستشوی خارجی استفاده می کنیم. در کنار این موارد آب گیری و خشک کردن هم بسیار مهم است. قالیشویی های سنتی فرش را در فضای آزاد و زیر نور خورشید قرار می دهند. قرار گرفتن فرش در معرض نور خورشید و آلودگی هوا باعث خرابی در تار و پود و از بین رفتن رنگ فرش می شود. به همین جهت ما از روش های مدرن آبگیری استفاده می کنیم.
ما در قالشویی در اکباتان معتقدیم باید کیفیت خدمات دهی در طول زمان افزایش پیدا کند. امروزه سفارش خدمات به صورت سنتی چندان مناسب نیست. تاخیر در زمان دریافت فرش و تحویل اصلا خوشایند مشتریان نیست. به همین دلیل ما سرویس دهی آنلاین را راه اندازی کرده ایم. این خدمات در کل سطح شهر تهران ارائه می شود. می توانید سفارش خدمات قالیشویی و یا مبل شویی را در عرض چند ثانیه ثبت کنید. به جهت سرعت در دریافت و تحویل ما بر اساس منطقه شهری سرویس های جداگانه راه اندازی کرده ایم.
ضمانت کتبی، استفاده از تکنولوژی های روز و مکانیزه، عضویت در اتحادیه قالیشویی تهران، سرعت در ارائه خدمات ما را به بهترین قالیشویی تهران تبدیل کرده است. نگاه ما حرفه ای است و می خواهیم تجربه ای لذت بخش را برای شما فراهم کنیم.

هزینه قالیشویی در شهرک اکباتان

ما معتقدیم تعرفه خدمات شستشو باید بر اساس قیمت های مصوب اتحادیه باشد. به همین جهت تفاوتی ندارد شما ساکن کدام منطقه از شهر تهران باشید. برای آسانتر شدن این موضوع، می توانید کلیه قیمت ها را به صورت آنلاین و پیش از سفارش مشاهده کنید.(مشاهده تعرفه قیمت ها)

قیمت های اعلام شده در قالیشویی در اکباتان به تفکیک نوع شستشو اعلام شده اند. در کنار هزینه های مربوط به شستشو، هزینه ایاب ذهاب هم به صورت ثابت به قیمت 20 هزار تومان و کمترین مقدار ممکن تعیین شده است. اگر نیاز به شستشوی اعلا و یا لکه برداری دارید، ما خدمات کارشناسی برای بررسی را به صورت رایگان ارائه می کنیم. پس هیچ نگران قیمت های متغیر و غیر شفاف نباشید. حق مشتری دانستن هزینه پیش از ثبت سفارش است.
برای شستشوی انواع فرش (ماشینی و دست بافت) و موکت، ترمیم فرش، خشکشویی مبلمان و شستشوی تشک و پتو ما آماده ارائه خدمات رسانی به شما ساکنین شهرک اکباتان هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *