قالیشویی در تجریش

قالیشویی در تجریش

قالیشویی در تجریش یکی از شعبه های نام آشنا و معتبر قالیشویی افرا زیر مجموعه قالیشویی در شمال تهران است. این شعبه از بهترین تجهیزات و کادر فنی مجرب و آماده جهت شست و شوی انواع فرش ها بهره می برد. از آنجا که خدمات و قیمت های این مرکز قالیشویی بی نظیر است، توانسته است توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

 

آشنایی با خدمات ارائه شده توسط قالیشویی در تجریش

اگر در شمال تهران زندگی می کنید و به دنبال بهترین قالیشویی هستید، پیشنهاد ما به شما قالیشویی در تجریش است. این مرکز قالیشویی خدمات متعددی را به مشتریان خود ارائه می کند. از اینرو به صورت مختصر با این خدمات آشنا خواهید شد.

تعمیرات و رفوگری

بهتر است بدانید رفوگری و تعمیر انواع فرش ها یکی از خدمات ارزنده این قالیشویی به شمار می آید. در واقع قالیشویی در تجریش با تیم متخصص و کار آزموده خود خدمات رفوگری فرش شما را بدون هیچ محدودیتی انجام می دهد. در صورتی که فرش شما به رفو نیاز داشته باشد، این قالیشویی آن را به بهترین شکل ترمیم می کند. ریشه زنی، رفع سوختگی و ترمیم آن ها، شیرازه پیچی و دارکشی از دیگر خدماتی است که این مرکز به مشتریان خود ارائه می کند.

ویژگی های شعبه قالیشویی در تجریش

شست و شوی خوشخواب و مبل

یکی دیگر از خدمات قابل توجه این مرکز قالیشویی شست و شوی خوشخواب و مبل است. بهتر است بدانید شست و شوی مبل بر اساس نوع پارچه استفاده شده در آن به دقت و توجه زیادی نیاز دارد. این مرکز، مبل های شما را به خوبی و با بهترین مواد شست و شو می دهد. در واقع این شعبه از قالیشویی افرا از مواد شست و شوی با کیفیت و استاندارد جهت شست و شوی مبلمان شما استفاده می کند، از این رو به رنگ و کیفیت مبل های شما آسیبی نمی رسد.

شست و شوی انواع فرش

همانطور که می دانید امروزه افراد از فرش های مختلفی همچون فرش ترک، شستشوی فرش ماشینی، فرش فانتزی، فرش دستبافت و … در منزل خود استفاده می کنند. انتخاب این مرکز قالیشویی یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود، زیرا به خوبی از عهده شست و شوی انواع فرش ها بر می آید. همچنین این قالیشویی به دلیل دارا بودن تمامی تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز، سلامت فرش های شما را به خوبی تضمین می کند. این شعبه از قالیشویی افرا از کادری مجرب و متخصص جهت شست و شوی انواع فرش ها بهره می برد، بنابراین با خیالی آسوده و بدون نگرانی می توان فرش های خود را به این مرکز معتبر سپرد.

تحویل به موقع

از دیگر قابلیت های قالیشویی در تجریش تحویل به موقع فرش های مشتریان است. این مرکز برای نیاز و وقت مشتریان خود ارزش بسیار زیادی قائل است و سر زمان تعیین شده نسبت به تحویل فرش های مشتریان اقدام می کند. امروزه برخی از مراکز قالیشویی از این قابلیت برخوردار نیستند و این امر نارضایتی بسیاری از مشتریان را به دنبال دارد. مشتریان با اطمینان می توانند فرش های خود را به این مرکز بسپارند و بر روی زمانبندی اعلام شده از سوی آن حساب کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *