قالیشویی در عظیمیه کرج

قالیشویی در عظیمیه کرج

قالیشویی در عظیمیه کرج یکی از خدماتی است که توسط قالیشویی افرا ارائه می شود. در کارخانه قالیشویی افرا خدمات مختلفی برای شستشوی فرش ها و همچنین ترمیم آن ها در بسیاری از مناطق مختلف تهران و کرج انجام می شود. شما در عظیمیه کرج نیز می توانید به راحتی از خدمات قالیشویی در کرج افرا بهره مند شوید چرا که افرا در کرج نیز شعبه دارد.

برای ثبت سفارش در محدوده عظیمیه کرج با شماره زیر تماس بگیرید و یا ثبت سفارش دهید.

 

20 درصد تخفیف ویژه برای ثبت سفارش آنلاین در محدوده کرج- عظیمیه

شرکت قالیشویی افرا یکی از قالیشویی های عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران است که خدمات شستشوی انواع قالی ها را به صورت تمام اتوماتیک و با حداکثر کیفیت انجام می دهد.در کارخانه افرا شستشوی انواع فرش ها و گلیم ها کاملا مکانیزه و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های صنعت قالیشویی انجام می شود تا هم به فرش های شما آسیبی نرسد و هم نظافت و شستشوی این فرش ها به بهترین نحو انجام شود.
شستشوی فرش ها در قالیشویی در عظیمیه کرج با دستگاه های جدید و کارآمدی انجام می شود. فرش ها ابتدا با دستگاه های نانوتکنولوژی غبارگیری می شوند و سپس به صورت یکدست با دستگاه های اتوماتیک شسته می شوند. پس از آن با یکی از جدید ترین روشهای خشک کردن یعنی با استفاده از گرمخانه های گازی خشک می شوند. در نهایت این فرش ها توسط کارشناسان از جهت لکه گیری و رفو کنترل کیفیت می شوند تا همه چیز عالی و بدون نقص انجام شده باشد.

خدمات قالیشویی افرا در محدوده عظیمیه کرج

کارخانه قالیشویی افرا، کار خود را از سال 1394 در شهرک چرمشهر ورامین- تهران آغاز کرد و به دلیل کیفیت کاری بالا و استقبال مشتریان از سطح جدیدی از کیفیت قالیشویی به سرعت پیشرفت و شعبه هایی را در بخش های مختلف تهران و کرج تاسیس کرد. به همین دلیل شما امروزه می توانید به راحتی از خدمات قالیشویی در عظیمیه کرج نیز بهره مند شوید.
فعالیت قالیشویی افرا تنها به شستشوی فرش ها محدود نمی شود. رفوگری انواع فرش، شستشوی فرش های دستباف، قلم زنی فرش، خشکشویی مبلمان و ترمیم ریشه فرش از جمله سایر خدماتی هستند که در قالیشویی در عظیمیه کرج عرضه می شوند و شما به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید. در خدمات شستشو، به شما تضمین لکه بری و تضمین شستشو داده می شود تا از تمیزی مبلمان و فرش های خود آسوده خاطر باشید.

خدمات آنلاین قالیشویی در عظیمیه کرج

قالیشویی افرا در کرج شعبه دارد و شما می توانید از طریق این شعبه به صورت حضوری از خدمات قالیشویی در عظیمیه کرج نیز بهره مند شوید. اما به منظور راحتی شما مشتریان عزیز، امکان استفاده از خدمات آنلاین قالیشویی در عظیمیه کرج نیز فراهم شده است. شما می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین قالیشویی افرا، سفارش خود را ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان بمانید.
دریافت خدمات قالیشویی در عظیمیه کرج از طریق سایت 20 درصد تخفیف را نیز به دنبال دارد که می توانید از این تخفیف نیز استفاده کنید. فرم ثبت سفارش آنلاین در سایت قالیشویی افرا قرار گرفته است و شما می توانید به راحتی سفارش خود را آنلاین و از طریق این فرم  ثبت سفارش آنلاین در صفحه اصلی ثبت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *