شستشوی تشک پنبه ای

شستشوی تشک پنبه ای

شستشوی تشک پنبه ای به صورت اصولی و درست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از آنجا که یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار بر کیفیت خواب تشک می باشد، با شستن این کالا می توانید رخت خوابی تمیز و عاری از هر گونه باکتری و میکروب داشته باشید. توجه به شستشوی تشک خوشخواب را نباید به هیچ وجه فراموش کنید زیرا ما یک سوم از شبانه روز را با این کالا به سر می بریم.

نحوه شستشوی تشک پنبه ای به روش های خانگی

در صورتی که تشک پنبه ای شما کثیف شود، می توانید آن را در منزل با رعایت یکسری نکات شستشو دهید. همچنین برای شستن این نوع تشک ها باید از یکسری مواد شوینده خاص استفاده کنید. اولین مرحله برای شستشو این نوع تشک ها جدا کردن ملحفه و کاور تشک است. این کاورها را باید با استفاده از مواد شوینده مناسب به خوبی شستشو دهید.
در مرحله بعد برای رفع لکه و نجاست موجود بر روی تشک می توانید از ترکیب جوش شیرین، آب و مواد شوینده مناسب استفاده کنید. این ترکیب را باید به مدت چند دقیقه بر روی قسمت کثیف شده تشک قرار دهید. سپس قسمت کثیف شده را باید با استفاده از اسفنج و یا هر وسیله نرم دیگری شستشو دهید و با دقت آبکشی کنید. بعد از آبکشی کردن لازم است تشک را در معرض نور آفتاب و هوای آزاد قرار دهید.
قرار گرفتن تشک در هوای آزاد مزایای بسیاری را به دنبال دارد. به گونه ای که از زرد شدن پنبه تشک جلوگیری می کند و مانع از ایجاد بوی نامطبوع در آن می شود. در صورتی که شستشوی تشک پنبه ای به درستی و با استفاده از مواد خاصی صورت نگیرد شما را متحمل هزینه های زیادی می کند در این موارد برای برگشتن تشک به حالت اولیه لازم است پنبه های تشک دوباره حلاجی شوند.

روش نگهداری از تشک پنبه ای

از آنجا که شستشوی تشک پنبه ای در منزل کاری سخت و وقت گیر است، لازم است با روش های نگهداری از این نوع تشک آشنا شوید. یکی از روش های نگهداری از این تشک ها استفاده از ملحفه های نخی و جنس مرغوب برای پوشش پنبه تشک است. همچنین برای مراقبت بهتر می توانید از یک کاور دیگر بر روی این پوشش استفاده کنید.
از آنجا که در موقع خواب عرق و چربی بدن به تشک منتقل می شود، لازم است ملحفه های روی تشک را در مدت زمان مشخصی با استفاده از پودر و آب با درجه حرارت مناسب شستشو دهید. جابجایی و در معرض هوا بودن این نوع تشک ها از دیگر روش نگهداری از آن ها به شمار می آید. تشک های پنبه ای را می توانید هر چند وقت یک بار در معرض هوای آزاد یا نور خورشید قرار دهید. در صورتی که مکان مناسب برای پهن کردن این نوع تشک ها ندارید می توانید آن ها را چند ساعتی در خانه پهن کنید.

خدمات قالیشویی برای شستشوی تشک پنبه ای

شستشوی تشک پنبه ای به صورت غیر حرفه ای باعث بروز مشکلات متعددی در آن می شود. در صورتی که این تشک ها به شکل اصولی شستشو داده نشوند چرک در بافت آن ها پخش خواهد شد. با انتخاب مرکز ما جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه برای شما عزیزان وجود ندارد. قالیشویی افرا شستشو این نوع تشک ها را با استفاده از دستگاه های مکانیزه بسیار قوی و پیشرفته انجام می دهد. همچنین نیروهای متخصص ما لکه ها و آلودگی های موجود بر روی تشک را بدون استفاده از آب به بهترین شکل بر طرف می کنند.
شرکت ما با کمک افراد زبده و متخصص کار شستشو تشک های پنبه ای را انجام می دهد. استفاده از شوینده های خارجی و متناسب جهت شستشو تشک پنبه ای از دیگر ویژگی های بارز مرکز ما به شمار می آید. از دیگر خدمات ارائه شده توسط مرکز ما استفاده از وکیوم های مناسب و قوی است. در واقع نیروهای متخصص ما به منظور از بین بردن لکه های مختلف، جرم، گرد و غبار و آلودگی از وکیوم های قوی استفاده می کنند.
استفاده از خشکشویی نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط قالیشویی معتبر و نام آشنای ما است. با این ویژگی تشک های پنبه ای در مدت زمان کمی خشک می شوند. روش خشکشویی برای شستشوی مبلمان هم استفاده میشود.

همچنین دیگر نگران بوی آزار دهنده تشک های خود نخواهید بود. نیروهای ما برای خشک کردن تشک های پنبه ای از دستگاه های مکش بسیار قوی استفاده می کنند. این دستگاه آب آلوده و کف روی تشک پنبه ای را به بهترین شکل جذب خواهد کرد. به گونه ای که با این دستگاه حدود 90 درصد تشک خشک می شود. در حالت کلی خشک شدن تشک ها با این روش تنها به ۴ تا ۵ ساعت نیاز دارد.

3/5 - (2 امتیاز)