شستشوی فرش ماشینی طرح برجسته

شستشوی فرش ماشینی طرح برجسته

شستشوی فرش ماشینی طرح برجسته نیازمند دقت و مهارت بالا است. این نوع فرش به دلیل برجسته بودن بیشتر در معرض آلودگی قرار می گیرد. قسمت غیر برجسته فرش بیشتر آلوده می شود. استفاده از این فرش برای مکان های کم تردد مناسب است.

از چه شامپو و پودری برای شستشوی فرش طرح برجسته استفاده می شود؟

برای شستشوی هر نوع فرش باید از پودر مخصوص قالیشویی به آن استفاده کرد زیرا به بافت و الیاف آن آسیب وارد می شود. امروزه شستشوی فرش یکی از دغدغه های بزرگ هر خانواده است. شما با استفاده از خدمات قالیشویی می توانید علاوه بر حفظ زیبایی و کیفیت آن را از آلودگی ها پاک کنید.
در قالیشویی شستن فرش طی چند مرحله انجام می گیرد. ابتدا غبار فرش را می گیرند و بعد آن را می شویند. تمام مراحل شستشوی فرش با دقت و زیر نظر افراد متخصص انجام می شود. فرش های ماشینی به دلیل دارا بودن الیاف پلاستیکی بیشتر در معرض آلوده شدن قرار دارند زیرا گرد و خاک بیشتری را به خود می گیرند.
برای شستشوی فرش ماشینی طرح برجسته بهترین کار سپردن آن به قالیشویی است زیرا قالیشویی ها با بهره گیری از نیروی کار با تجربه و متخصص با تار و پود و جنس فرش شما آشنایی دارند. این افراد برای شستن هر فرش از روش و مواد شوینده مخصوص به آن استفاده می کنند.
ما با توجه به جنس فرش شما از پودر مخصوصی جهت شستشوی آن استفاده می کنیم. مواد مورد استفاده در قالیشویی ما از برندهای خارجی و با کیفیت است. نیروهای ما بدون هیچگونه آسیبی فرش های شما را می شویند. شما با پرداخت هزینه مناسب خدمات با کیفیتی دریافت خواهید کرد. با اطمینان می توان گفت با سپردن فرش های خود به ما نظافت، سلامت و زیبایی آن ها را تضمین خواهید کرد.

امکان آسیب دیدن و خرابی فرش ماشینی طرح برجسته در شستشو است؟

امروزه استفاده از فرش های برجسته به دلیل زیبایی فوق العاده ای که دارند بسیار زیاد شده است. این نوع فرش ها جلوه بصری خاصی به منزل شما می بخشند. فرش های گل برجسته را از دو نخ آکرولیک و هایبالک می بافند.

این فرش ها حالت برجستگی و ناهمواری دارند. این ناهمواری سبب شده است این فرش ها بیشتر در معرض آلودگی قرار بگیرند. از طرفی شستشوی این نوع فرش ها سخت تر است.
در صورت آلوده شدن باید در شستشوی فرش ماشینی طرح برجسته بسیار دقت کنید زیرا شستشوی این نوع فرش ها کار هرکسی نیست. روش شستشو و پودر مورد استفاده با توجه به الیاف و جنس فرش متفاوت است. اگر شما تخصص و مهارت کافی در شستشو نداشته باشید به الیاف و بافت فرش آسیب وارد خواهید کرد.
ما به شما توصیه می کنیم که برای جلوگیری از هر گونه آسیبی شستشوی فرش طرح برجسته را به دست فردی متخصص بسپارید.

ما با بهره گیری از نیروهای مجرب و دستگاه های پیشرفته شستن فرش های شما را انجام می دهیم. از طرفی فرش های شما را با روش های جدید خشک می کنیم. در اینصورت هیچگونه رطوبتی در فرش باقی نمی ماند. تمامی مراحل شستشو زیر نظر کارشناسان مجرب ما انجام می شود.
نحوه صحیح شستشو و تمیز کردن فرش ماشینی بسیار اهمیت دارد، همچنین جلوگیری از کثیف شدن فرش ماشینی بسیار مهم است. شما می توانید با مراقبت های صحیح و با شستشوی منظم طول عمر و دوام فرش را بالا ببرید.

نکات مهم بعد از شستشوی فرش ماشینی طرح برجسته

پس از شستشوی فرش ماشینی طرح برجسته خشک کردن آن بسیار اهمیت دارد زیرا وجود رطوبت در فرش به آن آسیب خواهد زد. ما با روش صنعتی یا گرمخانه گازی فرش های شما را خشک می کنیم. در اینصورت دوام فرش های شما افزایش پیدا خواهد کرد.
پس از خشک کردن فرش کارشناسان ما جهت کنترل کیفیت از فرش های شما بازدید می کنند تا بدون هیچگونه ایرادی به دست شما برسند. لازم به ذکر است فرش ها جهت تحویل کاور می شوند. نیروهای ما حمل و نقل فرش ها را با رعایت اصول انجام می دهند، بنابراین موقع حمل هیچگونه آسیبی به آن ها وارد نخواهد شد. فرش ها بدون هیچگونه ایراد و در اسرع وقت به شما تحویل داده می شوند.
شما بعد از تحویل فرش باید یکسری نکات را رعایت کنید زیرا تمیز نگه داشتن فرش مانع از خراب شدن زود هنگام آن خواهد شد. یکی از نکات مهم نگهداری این است که مرتب فرش را جارو بکشید. جارو زدن سبب خارج شدن غبار لا به لای الیاف به همراه پرزهای باقی مانده می شود. همچنین ذرات ریخته شده روی فرش به الیاف آن نمی چسبند.
از دیگر نکات این است که فرش را به طور مداوم جلوی آفتاب پهن نکنید زیرا آفتاب سبب رنگ پریدگی فرش می شود. همچنین مواظب اجسام نوک تیز باشید زیرا اجسام نوک تیز با سوراخ کردن فرش نمای فرش را خراب می کنند. یکی دیگر از نکات مهم این است که در صورت ایجاد لکه آن را به سرعت و با آب و صابون پاک کنید زیرا برخی لکه ها اگر بمانند به راحتی پاک نمی شوند.

5/5 - (1 امتیاز)