قالیشویی در گیشا

قالیشویی در گیشا

برای دریافت خدمات قالیشویی در گیشا می توانید به شعبه قالیشویی در غرب تهران افرا مراجعه کنید. این روزها در شهر تهران مراکز قالیشویی بسیاری مشغول فعالیت هستند، اما بی شک به هر جایی نمی توان اعتماد کرد.

قالیشویی افرا با توجه به کیفیت کاری بالا به خوبی خواسته مشتریان را برآورده می کند. برای شفاف سازی و اعتماد بیشتر می توانید فیلم تمامی مراحل شست و شوی قالی را در وبسایت مشاهده کنید.

مراحل شست و شوی فرش در قالیشویی افرا شعبه گیشا

قالیشویی در گیشا پیش از هر کاری فرش را غبار روبی می کند تا وجود گرد و خاک باعث چرک مردگی آن نشود. برای این منظور از دستگاه های نانو و جدیدی استفاده می شود تا کوچکترین ذرات نیز از فرش جدا شوند. بعد از غبار گیری نوبت به شستن فرش ها می رسد. برند افرا از بهترین شوینده های خارجی و جدیدترین دستگاه ها استفاده می کند تا فرش به شکل کاملا یکنواخت تمیز شود و البته به هیچ عنوان آسیب نبیند. همانطور که گفته شد برای بررسی صحت این گفته ها می توانید فیلم های موجود در وبسایت قالیشویی را ببینید.
خشک کردن یکی از مهم ترین مراحل شست و شوی قالی است. بسیاری از مراکز قالیشویی برای خشک کردن فرش از روش های سنتی (نور آفتاب) یا دستگاه های قدیمی استفاده می کنند، به همین علت بسیار مشاهده شده است که مراجعه کنندگان از بوی نم فرش ها شاکی هستند؛ اما قالیشویی در گیشا مانند تمامی شعب دیگر افرا از روش گرمخانه صنعتی برای خشک کردن فرش ها بهره می برد. با استفاده از گرمخانه گازی فرش ها کامل و خیلی سریع خشک می شوند.

از این روی به لطف دستگاه های تمام اتوماتیک و گرمخانه صنعتی شستن فرش ها در قالیشویی افرا تنها 2 روز کاری به طول می انجامد.
در پایان بازرسان قالیشویی فرش را به دقت مورد بررسی قرار می دهند تا چنان چه مشکلی در شست و شو وجود داشت یا فرش از قبل دچار آسیب دیدگی بود، آن را برای تعمیرات به استادکاران مربوطه ارجاع دهند.

سایر خدمات قالیشویی در گیشا

شما می توانید برای اموراتی همچون رفوگری، ترمیم ریشه یا قلم زنی به قالیشویی افرا شعبه گیشا مراجعه کنید. جهت اطلاع باید گفت که فرش های دستباف بسیار حساس هستند، شست و شوی غیر اصولی می تواند باعث قاطی شدن رنگ ها در این نوع فرش شود؛ اما افرا نه تنها فرش های دستباف شما را به بهترین نحو می شوید بلکه استادکاران ماهر قلم زنی قادرند مشکل تداخل رنگ را به خوبی از بین ببرند.
قالیشویی در گیشا برای رفاه حال ساکنان این منطقه خشکشویی مبلمان را در منزل ارائه می دهد. تنها با یک تماس و ثبت سفارش متخصصان به منزل شما مراجعه می کنند و مبلمان را همانجا به تمیزی روز اول به شما تحویل می دهند.

 

نحوه ثبت سفارش در قالیشویی گیشا

قالیشویی در گیشا یک شعبه آنلاین است، یعنی شما از طریق اینترنت و تنها با پر کردن یک فرم می توانید سفارش خود را ثبت کنید؛ همچنین می توانید با تلفن های مرکز تماس بگیرید. در هر دو صورت اپراتورهای افرا در سریع ترین زمان پاسخ شما را می دهند و تاریخ بردن فرش ها را هماهنگ می کنند. سرویس های ایاب و ذهاب در زمان مقرر فرش را درب منزل تحویل می گیرند و بعد از اتمام شست و شو دوباره تحویل می دهند.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *