قالیشویی در الهیه

قالیشویی در الهیه

قالیشویی در الهیه توسط برند معتبر قالیشویی افرا راه اندازی شده است تا ساکنان این منطقه بتوانند به راحتی و با اطمینان کامل برای شستشوی انواع فرش های دستباف و ماشینی خود اقدام کنند.

الهیه از زیر مجموعه شعبه قالیشویی در شمال تهران میباشد که هماهنگی لازم برای خدمات از مجموعه افرا صورت میگیرد.

خدمات قالیشویی در الهیه

از آنجا که شعبه قالیشویی در الهیه مستقیما زیر نظر کارخانه مرکزی قالیشویی افرا فعالیت دارد از خدمات و سرویس های این برند تمام و کمال بهره می برد. در این قالیشویی از بروز ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها برای شست و شو و خشک کردن فرش ها استفاده می شود.
مراحل شست و شوی فرش در این قالیشویی بدین صورت است که ابتدا با استفاده از دستگاه های نانو غبار فرش به طور کامل گرفته می شود، بعد از آن فرش با استفاده از دستگاه های مدرن و مواد شوینده خارجی به صورت کاملا یکدست و تمیز شسته می شود؛ در آخرین مرحله نیز فرش را با روشی کاملا صنعتی و به کمک گرمخانه خشک می کنند. البته تمامی مراحل و دستگاه ها به گونه ای هستند که هیچ گونه آسیبی به فرش ها نمی رسد.

ویژگی های شعبه قالیشویی الهیه

شعبه قالیشویی در الهیه نه تنها در زمینه شست و شوی فرش های ماشینی تبحر کامل دارد، بلکه فرش های دستباف را نیز در نهایت دقت و مهارت می شوید؛ زیرا می دانید که شستن فرش دستباف کار هر کسی نیست و به توجه بالایی نیاز دارد.
خدمات قالیشویی افرا شعبه الهیه تنها به این موارد ختم نمی شود، شما می توانید برای رفو و ترمیم فرش هایی که به هر دلیلی دچار پارگی یا سوختگی شده اند روی این برند حساب ویژه باز کنید. یکی دیگر از خدمات قالیشویی افرا قلم زنی فرش است. قلم زنی تنها مخصوص فرش های دستباف است و زمانی لازم است که رنگ های فرش قاطی شده باشند، زیرا می دانید که برای فرش های دستباف از رنگ های طبیعی استفاده می شود و شست و شوی غلط یا ریختن برخی مواد بر روی آن می تواند باعث رنگ پس دادن و قاطی شدن رنگ های قالی شود. اینجاست که ارزش کار قلم زنی مشخص می شود.
از دیگر خدماتی که قالیشویی در الهیه ارائه می دهد ترمیم ریشه های فرش و خشکشویی مبلمان در منزل است. برای تمیز کردن مبلمان نیازی به جا به جایی آنها نیست، کافی است با نزدیکترین شعبه قالیشویی افرا تماس بگیرید تا نیروهای زبده در کمترین زمان ممکن در منزل شما حاضر شده و با کمترین ریخت و پاش مبلمان شما را تمیز کنند.

چگونه با قالیشویی افرا شعبه الهیه تماس بگیرید؟

قالیشویی در الهیه مانند تمامی شعب برند افرا به صورت آنلاین ثبت سفارش می کند. کافی است فرم آنلاین موجود در وبسایت را پر کنید و منتظر بمانید، اپراتورهای قالیشویی خیلی سریع با شما تماس می گیرند و تاریخ مورد نظر را با شما هماهنگ می کنند؛ همچنین می توانید با تماس تلفنی سفارش خود را عنوان و خدمات لازم را دریافت کنید.
سرویس های قالیشویی افرا در تاریخ مقرر درب منزل شما حاضر می شوند و فرش ها را با رعایت تمامی استانداردها به کارخانه منتقل می کنند. بعد از شست و شو نیز فرش ها درب منزل تحویل داده می شود. نکته مهم در این روزهای کرونایی آن است که تمامی مراحل انجام کار در این قالیشویی معتبر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر از خدمات قالیشویی در دوران کرونا میتوانید با دفتر مرکزی تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *