قالیشویی در تهرانپارس

قالیشویی در تهرانپارس

قالیشویی در تهرانپارس با داشتن کادری مجرب و سال ها تجربه توانسته است رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند. این قالیشویی یکی از شعبه های شرق قالیشویی بزرگ افرا محسوب می شود. در واقع این مرکز با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و با کیفیت ترین مواد شست و شو توانسته است سلامت فرش های مشتریان را به خوبی حفظ کند. مشتریان ساکن در منطقه تهرانپارس (شعبه قالیشویی در شرق تهران) می توانند فرش های خود را با بالاترین کیفیت و بدون کوچکترین نقص و مشکل در اجزای ساختاری فرش در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

 

 

جهت سفارش در محدوده اکباتان یا با شماره زیر تماس بگیرید و یا فرم سفارش آنلاین را ارسال کنید.

 

شست و شوی فرش های دستبافت با قالیشویی در تهرانپارس

این قالیشویی با در نظر گرفتن تمامی نکات مربوط به شست و شوی فرش های گران بهای دستبافت مشتریان را تحویل می گیرد. سپس با استفاده از تجهیزات مدرن و مواد مخصوص آن ها را به بهترین شکل شست و شو می دهد. در واقع این شعبه از قالیشویی افرا با رعایت کردن یکسری اصول همچون نحوه شست و شو، روند خشک کردن فرش ‌ها متناسب با جنس آن ها و درجه حرارت آب سلامت فرش های مشتریان را به خوبی تضمین می کند. کارکنان این قالیشویی با تکیه بر دانش و تخصص خود فرش های شسته شده را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان خود تحویل می دهند.

شست و شوی انواع فرش های ماشینی با قالیشویی در تهرانپارس

بهتر است بدانید قالیشویی در تهرانپارس یکی از بهترین مراکز جهت شست و شوی فرش های ماشینی به شمار می آید. در این مرکز شست و شوی فرش های ماشینی بر اساس ساختار، ویژگی های ظاهری و طرح و نقش فرش ها صورت می پذیرد.

کارکنان این مرکز با استفاده از ماشین ‌آلات پیشرفته و به روز و همچنین با بهره برداری از تکنیک های لازم جهت شست و شو و خشک کردن فرش ها قادرند فرش ها را به خوبی شست و شو دهند. در واقع این مرکز بدون ایجاد کوچک ترین مشکلی در آرایش ریشه‌ ها، شیرازه بندی و تار و پود فرش ها آن ها را تمیز می کند.

ارائه خدمات تخصصی توسط قالیشویی در تهرانپارس

قالیشویی در تهرانپارس علاوه بر شست و شوی کامل انواع فرش ها قادر است خدمات دیگری را همچون رفع زردی فرش، تعویض ریشه، رفو عیوب شیرازه، ترمیم لک، ترمیم سوختگی، ترمیم پارگی تار و پود و … به مشتریان خود ارائه دهد. در واقع این قالیشویی از کارشناسان و متخصصان در این زمینه استفاده می کند. از دیگر خدمات این مرکز می توان به شستشو و خشکشویی مبلمان اشاره کرد.

اگر محل زندگی شما عزیزان منطقه تهران پارس می باشد انتخاب این قالیشویی بهترین گزینه انتخابی محسوب می شود، زیرا کارکنان مجرب و کار آزموده این قالیشویی آماده ارائه خدمات رسانی به شما هستند. همچنین به جرات می توان گفت این مرکز یکی از برترین قالیشویی های محله تهرانپارس از نظر کیفیت شست و شو و قیمت است. لازم به ذکر است که این مرکز همچون تمامی شعبه های قالیشویی افرا به صورت آنلاین و تماس تلفنی ثبت سفارش می کند.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *