قالیشویی در جنت آباد

قالیشویی در جنت آباد

قالیشویی افرا، خدمات خود را در منطقه جنت آباد، ارائه میکند

قالیشویی در جنت آباد تمامی خدمات ترمیم و تمیزکاری را به بهترین شکل ارائه می دهد. قالیشویی ما با داشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. مرکز ما یکی از برترین مراکز متخصص جهت شستشوی فرش ابریشم طبیعی و دست بافت است. با انتخاب تیم حرفه ای ما آسوده خیال باشید که فرش های شما با بالاترین کیفیت شسته می شوند.

 

کدام قالیشویی در جنت آباد؟

شاید بپرسید کدام قالیشویی در جنت آباد؟

قالیشویی افرا به دلیل ارائه خدمات خاص توانسته است با استقبال بی نظیری از سوی مشتریان مواجه شود. قالیشویی معتبر ما از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته برای قالیشویی خود بهره می برد. همچنین از دیگر ویژگی های بارز مرکز ما عدم استفاده از مواد شوینده غیر مجاز است. قالیشویی ما از مواد شوینده مجاز و متناسب با فرش های شما استفاده می کند.
گروه حرفه ای ما قادر است تمامی فرش ها را بدون کوچک ترین مشکل در شیرازه بندی، تار و پود و آرایش ریشه ‌های آن ‌ها شستشو دهد. بهره مندی از پرسنل مجرب و کارآزموده از دیگر ویژگی های تیم ما به شمار می آید. در واقع ما در گروه خود از کارشناسان ماهر جهت ترمیم و رفوگری فرش بهره می بریم. همچنین تیم حرفه ای ما فرش های شسته شده را به صورت لول شده و داخل کاور درب منزل به شما تحویل می دهند.
تیم با سابقه ما در حمل فرش ها بسیار حرفه ای عمل می کنند، از این رو این کار مانع از آسیب رسیدن به فرش ها می شود. از دیگر ویژگی های گروه ما حمل و نقل سریع و بدون اتلاف وقت است. در واقع قالیشویی ما هرگز شما را در خدمات رسانی منتظر نمی گذارد. قالیشویی ما تیمی را در نظر گرفته که به محض دریافت سفارش در اسرع وقت در محل حاضر می شوند.
اگر فرش و گلیم خود را به قالیشویی ما بسپارید می توانید با مناسب ترین قیمت فرش های خود را شستشو دهید. قیمت قالیشویی ما مطابق مصوبه صنف و اتحادیه قالیشویی تعیین شده است. بهتر است بدانید عوامل مختلفی همچون متر مربع، میزان لکه گیری و نوع فرش بر روی قیمت شستشوی  فرش تأثیرگذار هستند.

خدمات ارائه شده توسط قالیشویی در جنت آباد

خدمات قالیشویی ما تنها به شستن فرش ها محدود نمی شود، مرکز ما خدمات ارزنده دیگری را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

یکی از این خدمات ارائه شده توسط قالیشویی در جنت آباد رفوگری است. در واقع متخصصان گروه ما قادرند پارگی انواع فرش و تابلو فرش را به خوبی رفع کنند. ما برای انجام این کار از متخصصان و کارشناسان در این زمینه بهره می بریم، زیرا رفوگری فرش کار هرکسی نیست و به دانش و تخصص در این زمینه نیاز دارد. کارشناسان ما قادرند با رفوی فرش شما عیوب آن را به بهترین شکل بر طرف کنند.
از دیگر خدمات ارائه شده توسط قالیشویی ما می توان به بافت ریشه نو و تعمیر ریشه برای انواع تابلو فرش و فرش اشاره کرد. در صورتی که ریشه تابلو فرش و فرش های شما به تعمیر نیاز داشته باشد، کارشناسان این کار را به خوبی انجام می دهند. همچنین کارشناسان قالیشویی ما قادرند هرگونه لکه و رنگ را بدون آسیب رسیدن به فرش رفع کنند. متخصصان ما از مواد و لکه برهای مخصوص برای لکه قالی شما استفاده می کنند.
شما مشتریان عزیز با آسودگی خیال می توانید شستن فرش و تابلو فرش های نفیس خود را به ما بسپارید، زیرا ما این فرش ها را با بهترین و مناسب ترین تجهیزات شستشو می دهیم. همچنین شستن فرش های دست بافت در جنس‌ های مختلف از دیگر خدمات ارائه شده توسط گروه ما است. کارشناسان ما این نوع فرش ها را با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز شستشو می دهند.
مجموعه ما در فرآیند شستشو این نوع فرش ها به موارد مختلفی همچون درجه حرارت آب، نحوه خشک کردن، سلامت و پاکیزگی فرش ها توجه دارند. برای بهره مندی از خدمات متنوع قالیشویی ما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. گروه ما در تمام ایام سال آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

نگاهی بر انواع شستشوی این مرکز قالیشویی

بهتر است بدانید مرکز ما قادر است انواع شستشو را به مشتریان خود ارائه دهد. ابریشم شویی یکی از این انواع شستشو است. از ابریشم شویی برای شستن فرش های اعلای نفیس، گل ابریشم و تابلو فرش استفاده می شود. همچنین سفید شویی از دیگر روش های شستشو به شمار می آید. سفید شویی به منظور حفظ دوام و زیبایی و براقی فرش و با بالاترین کیفیت اجرا می شود.
از دیگر روش های شست و شو نیز می توان به روش اعلاشویی اشاره کرد. در روش اعلاشویی فرش ها با استفاده از شامپوهای ضد قارچ و باکتری و ضد الکتریسیته شستشو داده می شوند. آب و پودر شستشوی دستی نیز از دیگر روش های شستشو هستند که در آن فرش های قدیمی و لاکی زیر نظر متخصصان شسته خواهند شد. همچنین آبشویی نیز از دیگر روش های شستشو است که فرش ها با رعایت اصول مذهبی آبکشی می شوند. در واقع کارشناسان از این روش های مختلف متناسب با فرش شما استفاده می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)