قالیشویی در شهران

قالیشویی در شهران

قالیشویی در شهران یکی از مراکز معتبر و نام آشنای قالیشویی است که تمامی محله های واقع در شهران را تحت پوشش خدمات بی نظیر خود قرار می دهد. این مرکز قالیشویی در غرب تهران با داشتن دستگاه های مدرن و کادری مجرب و کار آزموده در خدمت مشتریان محترم در منطقه شهران است.

چرا قالیشویی در شهران؟

بهتر است بدانید قالیشویی در شهران یکی از بهترین شعبه های قالیشویی افرا است. این قالیشویی همه روزه خدمات خود را به مشتریان عرضه می کند، از اینرو در هر ساعت و زمانی می توان فرش های خود را جهت شست و شو به این مرکز بسپارید. همچنین این قالیشویی خدمات متنوع و منحصر بفردی را به مشتریان خود عرضه می کند، از این رو با برخی از این خدمات به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

انواع شستشوی فرش شعبه قالیشویی در شهران

ابریشم شویی: یکی از خدمات منحصر بفرد این شعبه از قالیشویی افرا ابریشم شویی است. این مرکز از مواد شوینده با کیفیت و دستگاه های به روز دنیا جهت شست و شوی فرش های نفیس، تابلو فرش، فرش های اعلاء و گل ابریشم استفاده می کند. همچنین این فرش های نفیس قبل از شست و شو جهت کارشناسان و متخصصان به خوبی بررسی می شوند، از اینرو می توان آسوده خیال بود که فرش های شما هیچ گونه آسیبی نخواهند دید.
آبشویی: قالیشویی در شهران فرش های مشتریان را به خوبی آبشویی می کند. در واقع یکی از خدمات مهمی که این مرکز به مشتریان خود عرضه می کند، شست و شوی کامل انواع فرش ها با رعایت اصول شرعی است. همچنین این مرکز قالیشویی، فرش ها و قالی های مشتریان را به بهترین شکل ضد عفونی می کند.
سفید شویی و اعلا شویی: از دیگر خدمات بی نظیری که این قالیشویی به مشتریان خود عرضه می کند، شست و شوی انواع فرش ها با بالاترین کیفیت است. در واقع این نوع شست و شو به نوعی باعث حفظ زیبایی، براقی و دوام فرش می شود. همچنین در کنار سفید شویی، اعلاشویی از دیگر خدمات منحصر بفرد این مرکز به شمار می آید. این قالیشویی انواع فرش های مشتریان را به وسیله مناسب ترین و با کیفیت ترین شامپوهای ضد قارچ، ضد الکتریسیته و حاوی مواد ضد عفونی شست و شو برای ضدعفونی کردن فرش می دهد. ارائه این خدمات بی نظیر باعث شده است تا این قالیشویی با استقبال گسترده مشتریان مواجه شود.
رنگ برداری و لکه برداری : این شعبه از قالیشویی افرا در منطقه شهران علاوه بر خدمات ارائه شده، در زمینه رنگ برداری و لکه برداری نیز دارای تخصص زیادی است. در این مرکز قالیشویی ابتدا میزان تداخل رنگ فرش آسیب دیده توسط کارشناسان مشخص می شود و سپس نسبت به بر طرف کردن آن اقدام می کنند.
تحویل به موقع: قالیشویی در شهران از نیروهای متخصص و کار آزموده جهت جمع آوری و تحویل فرش ها استفاده می کند. از اینرو فرش های مشتریان در منطقه شهران در کمترین زمان ممکن جمع آوری می شوند. همچنین فرش های شسته شده به صورت لول و کاور شده در زمان مشخص به دست مشتریان می رسد. با انتخاب این مرکز قالیشویی می توان اطمینان داشت که به فرش های شما در حمل و نقل و جابجایی هیچ گونه آسیبی نمی رسد.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *