قالیشویی در مرزداران

قالیشویی در مرزداران

قالیشویی در مرزداران با ارائه سرویس دهی در زمینه شست و شوی فرش و سایر خدمات مربوطه در خدمت مشتریان است. این قالیشویی با سابقه درخشان در زمینه شستشوی فرش نظر مشتریان را به خود جلب کرده است. وجود فیلم های شستشوی مکانیزه فرش ها در قالیشویی افرا سبب ایجاد اعتماد بیشتر مشتریان شده است.
در قدیم قالی ها را با دست و با آب، جارو و صابون رختشویی شست و شو می دادند. اما امروزه قالیشویی یک شغل رسمی و شناخته شده به حساب می آید. در واقع قالیشویی یک شغل صنعتی با چند شغل وابسته است. از شغل های وابسته به قالیشویی می توان به راننده نیسان، کارگران کارخانه، کارهای دفتری و … اشاره کرد. امروزه شستن فرش ها توسط دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود.

استفاده از این دستگاه ها نیاز به نیروی انسانی را کاهش داده است. این دستگاه ها می توانند روزانه تعداد بسیار زیادی فرش را غبارگیری، شستشو و خشک کنند.

دستگاه های مکانیزه برای شستشوی فرش شعبه مرزداران

قالیشویی افرا با دارا بودن دستگاه های پیشرفته بهترین نوع شستشو را انجام می دهد. استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک هیچگونه آسیبی به فرش های شما وارد نمی کنند. از طرفی تعداد قالیشویی ها در تهران بیشتر از قبل شده است. انتخاب قالیشویی مطمئن کار چندان راحتی نیست. شما می توانید فرش های خود را با خیالی آسوده به شعبه قالیشویی در مرزداران بسپارید. قالیشویی مرزدارن افرا  زیر مجموعه قالیشویی در غرب تهران و منطقه 2 عضوء اتحادیه قالیشویی تهران است.

معرفی خدمات ارائه شده توسط قالیشویی در مرزداران

یکی از خدمات اصلی قالیشویی در مرزداران شست و شوی فرش ماشینی است، زیرا در اکثر خانه ها فرش ماشینی وجود دارد. این قالیشویی فرش های ماشینی را با قیمت بسیار مناسب شست و شو می دهد. رفوگری انواع فرش از دیگر خدمات این قالیشویی است. منظور از رفوگری دوختن فرش های پاره، پوسیده و سوخته شده است. کارخانه افرا می تواند انواع فرش را با بهترین شکل ممکن رفو کند. یکی دیگر از خدمات مهم این قالیشویی شستن فرش دستبافت است. فرش های دستبافت جزء اشیاء قیمتی و گران قیمت هستند. شستشوی فرش دستبافت کار هر کسی نیست. شستن فرش دستبافت نیازمند دقت بالا و استفاده از مواد شوینده درجه یک است. از دیگر خدمات قالیشویی افرا قلم زنی فرش می باشد. این شعبه قالیشویی افرا می تواند فرش های دستبافت را به بهترین شکل ممکن قلم زنی کند.

از دیگر خدمات قالیشویی در مرزداران خشکشویی مبلمان توسط دستگاه بخار است. کارکنان قالیشویی افرا با خشکشویی مبلمان در منزل به همراه ضمانت شست و شو و لک گیری مبلمان در خدمت شما هستند. یکی دیگر خدمات این قالیشویی ترمیم ریشه فرش است. ریشه های سالم در زیبایی فرش نقش بسزایی دارند. در صورت پوسیده شدن ریشه ها می توانید آن ها را با قالیشویی افرا ترمیم کنید.
قالیشویی افرا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و دستگاه های پیشرفته قالی های شما را با مواد شوینده خارجی شست و شو می دهد. سپس با روش های آبگیری مدرن قالی ها را خشک می کند. یکی از ویژگی های برجسته قالیشویی افرا این است که قبل از شستشو فرش ها را با دستگاه های نانو تکنولوژی غبارگیری می کند. در نهایت کارشناسان این شعبه قالیشویی افرا جهت کنترل کیفیت به بازرسی، رفو و لکه گیری می پردارند.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *