قالیشویی در پونک

قالیشویی در پونک، یکی از شعبه های قالیشویی در غرب افراست که به دلیل سابقه طولانی در میان مشتریان اعتبار بسیار بالایی دارد. ما با بکارگیری پرسنل متخصص و تجهیزات پیشرفته خدمات عالی به شما ارائه می دهیم. ما به شما این اطمینان را می دهیم که با حذف واسطه ها و نظارت اصولی خدمات با کیفیتی را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم. نیروهای متخصص ما قادر هستند انواع مختلف فرش های شما را شستشو دهند.

مراحل شستشوی قالیشویی در پونک

قالیشویی در پونک مراحل شستشوی قالی را دقیق و مکانیزه انجام می دهد. ما مراحل قالیشویی را به صورت مکانیزه انجام می دهیم. نیروهای مجرب ما از سابقه طولانی در زمینه شستشوی فرش برخوردار هستند. ما با استفاده از دستگاه های پیشرفته فرش های شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا شستشو می دهیم.

ما قبل از شستشوی فرش با استفاده از دستگاه های نانو تکنولوژی عمل غبارگیری را انجام می دهیم.

این امر در افزایش کیفیت و دوام قالی ها بسیار حائز اهمیت است. در گذشته قبل از شستشو فرش غبار آن را با ضربه های چوب می گرفتند. این امر سبب آسیب به بافت قالی می شود. در حالیکه دستگاه های نانو تکنولوژی بدون هیچ گونه آسیبی غبار فرش را می گیرند.

ما پس از غبارگیری فرش ها را شستشو می دهیم. مجموعه ما با استفاده از دستگاه های اتوماتیک قالی های شما را به صورت یکدست شستشو می دهند. در نهایت فرشی تمیز و پاکیزه به شما تحویل داده خواهد شد.
پس از شستشو نوبت به خشک کردن فرش ها می رسد. ما به روش صنعتی یا گرمخانه گازی فرش های شما را خشک می کنیم. این روش خشک کردن سبب یکدست خشک شدن فرش های شما می شود. یکدست خشک کردن فرش ها در کیفیت و دوام فرش ها تأثیر بسزایی دارد.
مجموعه ما جهت اطمینان بیشتر مشتریان از کارشناسان جهت کنترل کیفیت فرش ها کمک می گیرند. کارشناسان متخصص ما به صورت دقیق از فرش های شما بازدید می کنند و در صورت نیاز به رفوگری فرش و لکه گیری فرش های شما می پردازند. در نهایت ما فرشی تمیز و بدون هیچ گونه ایرادی به شما تحویل خواهیم داد.

خدمات ارائه شده توسط قالیشویی در پونک

قالیشویی در پونک با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت نیاز تمامی مشتریان را برطرف می کند. فرش مخصوصا نوع دستبافت آن جزء وسایل گران بهای هر منزل به حساب می آید زیرا برای خرید آن به پول هنگفتی نیاز است. به همین دلیل یکی از دغدغه های کاربران پیدا کردن قالیشویی معتبر می باشد.
یکی از خدمات ارائه شده توسط مجموعه توانمند ما شستشو فرش دستبافت است. روش شستشو فرش دستبافت با ماشینی متفاوت می باشد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که با رعایت نکات مهم و مواد عالی فرش شما را شستشو می دهیم. در اینصورت هیچ گونه تغییری در کیفیت فرش خود مشاهده نخواهید کرد.
از خدمات اصلی ما می توان به شستشوی انواع فرش ماشینی اشاره کرد. ما فرش های ماشینی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب شستشو می دهیم. شما می توانید با خیالی آسوده شستشوی فرش ماشینی خود را به ما بسپارید.
از دیگر خدمات ارائه شده نیروهای ما در قالیشویی در پونک رفوگری انواع فرش است. نیروهای مجرب ما می توانند فرش های پاره شده، پوسیده و یا سوخته شده شما را به بهترین نحو ممکن رفو کنند.
در برخی مواقع شستشو فرش دستبافت در منزل سبب قاطی شدن رنگ الیاف آن می شود.

در اینصورت هیچ نگرانی به خود راه ندهید زیرا ما می توانیم با قلم زنی فرش را همانند روز اول به شما تحویل دهیم.
در برخی موارد ممکن است ریشه فرش آسیب ببیند. ما می توانیم با روش های جدید ریشه های پوسیده و یا زرد شده شما را ترمیم کنیم. حتی در برخی مواقع ریشه های فرش دستبافت از بین می روند. ما می توانیم ریشه های فرش شما را درست مثل روز اول ترمیم کنیم.
از دیگر خدمات ارائه شده توسط مجموعه ما خشکشویی مبلمان است. ما عمل خشکشویی مبلمان را با دستگاه بخار انجام می دهیم. شما در صورت نیاز می توانید با قالیشویی در پونک تماس بگیرید. نیروهای مجرب ما در اسرع وقت در محل حاضر خواهند شد.

چگونگی ثبت سفارشات در قالیشویی پونک

شما می توانید به دو صورت آنلاین و یا حضوری سفارش خود را ثبت کنید. هر کدام از روش های ثبت سفارش مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. در ادامه شما را با روش های ثبت سفارش بیشتر آشنا خواهیم کرد.
افرادی که پر مشغله هستند می توانند از طریق قالیشویی آنلاین سفارش خود را ثبت کنند. شما با پر کردن فرم موجود در سایت می توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. با این روش ثبت سفارش می توانید 20 درصد تخفیف بگیرید. سپس کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

شما با مراجعه به سایت می توانید با نحوه سفارش و قیمت خدمات آشنا شوید.
از دیگر روش های ثبت سفارش حضوری است. این روش ثبت سفارش به شما کمک می کند تا خدمات ارائه شده توسط قالیشویی در پونک را از نزدیک مشاهده کنید.

اما از معایب این روش ثبت سفارش می توان به وقت گیر بودن آن اشاره کرد. شما با انتخاب این روش به دلیل ترافیک خیابان ها ممکن است میزان زیادی از وقت خود را هدر دهید. شما باید با توجه به مشغله کاری خود نوع ثبت سفارش را مشخص کنید.

5/5 - (1 امتیاز)