قالیشویی در کمالشهر کرج

قالیشویی در کمالشهر کرج

قالیشویی در کمالشهر کرج با ارائه خدمات عالی نظر مشتریان را به خود جلب کرده است. این قالیشویی یکی از شعبه های قالیشویی در کرج افرا می باشد.

قالیشویی افرا یکی از قالیشویی های نام آشنای تهران است. این قالیشویی به دستگاه ها و تجهیزات به روزی مجهز می باشد. این تجهیزات در کنار کارکنان مجرب و کارآمد کیفیت خدمات ارائه شده را افزایش داده است. افرا خدمات با کیفیت را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. همچنین خدمات متنوع ارائه شده توسط قالیشویی افرا تمام نیاز مشتریان را برطرف کرده است.

 

خدمات ارائه شده توسط قالیشویی در کمالشهر کرج

تاسیس شعبه قالیشویی افرا در منطقه کمالشهر کرج نیاز ساکنان این منطقه را پوشش داده است. یکی از خدمات قالیشویی در کمالشهر کرج شستن انوع فرش های دست بافت و ماشینی می باشد. هر کدام از فرش ها با توجه به ساختار و ویژگی های آن ها روش شست و شوی منحصر به فردی دارند، از این رو این شعبه از قالیشویی افرا با توجه به نوع فرش از روش های نوین و مختلف شست و شو استفاده می کند.

شستشوی فرش های دست بافت به دلیل ساختار ویژه بسیار حساس است. توصیه می کنیم برای جلوگیری از صدمه به فرش های دست بافت خود آن ها را به دست متخصصان با تجربه این شعبه از قالیشویی افرا بسپارید.
کارکنان مجرب قالیشویی افرا ابتدا فرش را کارشناسی و عیوب آن را برطرف می کنند. سپس با استفاده از دستگاه های نانو تکنولوژی غبار فرش را می گیرند.

پس از این مرحله وارد مرحله شست و شوی فرش می شوند. عمل غبارگیری بسیار اهمیت دارد. انجام این عمل سبب تمیزتر شستن فرش ها خواهد شد. روش های صحیح شست و شو و استفاده از مواد شوینده خارجی کیفیت کار را افزایش می دهند. در این شعبه از قالیشویی افرا پس از شستن، فرش ها را توسط کارشناسان خبره بازرسی می کنند.
در مرحله بازرسی، تمام ایرادات و مشکلات فرش برطرف می شود.

سپس فرش ها را با روش های نوین خشک می کنند. در نهایت فرش ها شسته می شوند و کاور شده به مشتریان تحویل داده خواهند شد. حمل و نقل این قالیشویی به گونه ای است که فرش های شما بدون هیچگونه تاخوردگی به شما تحویل داده می شوند. شما می توانید با خیالی آسوده و اطمینان کامل فرش های خود را به دست این قالیشویی معتبر بسپارید.

خدمات در محل شعبه قالیشویی در کمالشهر کرج

یکی از خدمات در محل این شعبه قالیشویی افرا خشکشویی مبلمان است. این قالیشویی با حضور در محل و توسط دستگاه بخار، لک های موجود بر روی مبل شما را برطرف خواهد کرد. از دیگر خدمات این قالیشویی می توان به رفوگری، قلم زنی و ترمیم ریشه فرش اشاره کرد. این قالیشویی معتبر می تواند عیوب فرش های شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کند. قالیشویی در کمالشهر کرج می تواند هرگونه سوختگی و پارگی فرش های شما را رفوگری کند. یکی از قسمت های مهم زیبایی فرش ریشه آن است. در صورت وجود هر گونه پوسیدگی، آسیب و زردی در ریشه فرش می توانید آن را به دست کارکنان مجرب این شعبه از قالیشویی افرا بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *