مزیت قالیشویی های اتوماتیک

3 مزیت قالیشویی های اتوماتیک

قالیشویی اتوماتیک از مزایا و قابلیت های بسیاری برخوردار می باشد. وجود این مزیت های بی نظیر این نوع قالیشویی ها را به بهترین مراکز جهت شستشو فرش تبدیل کرده است.

استفاده از دستگاه های قالیشویی اتوماتیک در این نوع مراکز کیفیت، کارایی و سرعت شستشوی فرش را به طور قابل توجهی ارتقاء می بخشند. در این مراکز قالیشویی، فرش ها بدون دخالت دست و به صورت کاملا بهداشتی شستشو داده می شوند.

صرفه جویی در انرژی و نیروی کار مهمترین مزیت قالیشویی اتوماتیک

صرفه جویی در انرژی و نیروی کار یکی از مزیت های مهم شستن قالی به صورت اتوماتیک به شمار می آید. بهتر است بدانید این دستگاه اتوماتیک به دلیل طراحی خاصی که دارد نیاز به نیروی انسانی را به طور قابل توجهی کاهش داده است. دستگاه های اتوماتیک به منظور تنظیم دقیق عملیات شستشو مجهز به برد الکترونیکی پیشرفته هستند. با وجود این برد پیشرفته دیگر نیازی به نیروی انسانی زیادی جهت شستشو فرش نیست. متصدی دستگاه تنها کافی است نوع شستشو را متناسب با نوع فرش انتخاب کند.
در این مراکز وظیفه متصدی تنها جابجا کردن فرش ها است. دستگاه های اتوماتیک به صورت کاملا پیشرفته و بدون دخالت دست فرش را به بهترین شکل شستشو می دهند.

همچنین این دستگاه بدون آسیب رساندن به بافت فرش قادر است لکه های بسیار عمیقی را که در تار و پود فرش وجود دارند، به خوبی از بین ببرد. از طرفی در این روش خستگی نیروی کار تأثیری بر روند شستشوی فرش ندارد، چرا که شستشو کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست صورت می گیرد.
صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده نیز از دیگر مزیت های قالیشویی اتوماتیک به شمار می آیند. صرفه جویی در زمان هم از مزایای مهم این مراکز قالیشویی است زیرا در این مراکز فرش ها با سرعت بسیار بالایی شستشو داده می شوند. این دستگاه ها قادرند پشت فرش را با استفاده از برس غلتکی پایین به خوبی شستشو دهند از اینرو مصرف انرژی در این مراکز به طور چشمگیری کاهش می یابد.

کیفیت بالا در شستشوی فرش

از دیگر مزیت قالیشویی اتوماتیک کیفیت بالای شستشو است. بهتر است بدانید یک مبحث مهم و قابل توجه در قالیشویی کیفیت شستشوی فرش می باشد.

در صورتی که شستشوی فرش ها از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، فرش های شما زیبایی و درخشانی خود را از دست می دهند. همچنین فاکتورها و عوامل متعددی همچون مواد شوینده با کیفیت، استفاده از دستگاه های استاندارد، نحوه خشک کردن و … بر روی کیفیت شستشوی فرش تأثیر گذار هستند.
بهتر است بدانید در مراکز قالیشویی معتبر فرش ها با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و در پنج مرحله شسته می شوند. در واقع در این روش تمامی مراحل شسنشوی فرش با استفاده از یکسری دستگاه های جداگانه و بدون دخالت انسان انجام می شود.

در این نوع قالیشویی ها شستشو فرش ها به صورت تخصصی و متناسب با تراکم و بافت فرش صورت می گیرد. متخصصان و کارشناسان از مواد شوینده متناسب برای فرش های مختلف استفاده می کنند.
از آنجا که ایمنی دستگاه های اتوماتیک در مراکز قالیشویی بسیار بالا است، فرش های شما بدون هیچ گونه آسیب و پارگی شسته می شوند. همچنین استفاده از دستگاه های پیشرفته در مراکز قالیشویی از تغییر رنگ فرش ها به طور قابل توجهی جلوگیری می کند. انتخاب این مراکز قالیشویی فرش های شما را با مشکل رنگ پس دادن مواجه نخواهند کرد. انتخاب قالیشویی اتوماتیک علاوه بر اینکه باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود، فرش ها را شفاف تر و تمیزتر از قبل به شما تحویل می دهد.

نگاهی بر دیگر مزایای قالیشویی اتوماتیک

بهتر است بدانید استفاده از قالیشویی اتوماتیک علاوه بر صرفه جویی در انرژی و نیروی کار و کیفیت بالای شستشو، مزایای دیگری همچون خشک کردن اصولی را نیز دارد.

در این مراکز، فرش ها به دور از نور آفتاب خشک می شوند. بهتر است بدانید خشک کردن فرش ها در معرض نور خورشید باعث رنگ پریدگی آن ها می گردد. در صورتی که فرش ها جلوی نور خورشید خشک شوند، درخشندگی و زیبایی خود را از دست می دهند.
نحوه خشک کردن فرش در مراکز قالیشویی اتوماتیک بسیار با اهمیت و متفاوت است، به گونه ای که در این مراکز فرش ها در داخل گرمخانه هایی با دمای استاندارد خشک می شوند.

در واقع فرش های مشتریان به دور از آلودگی و گرد و غبار و در محیطی استاندارد خشک خواهند شد. این نحوه خشک کردن باعث افزایش دوام و طول عمر فرش نیز می شود. همچنین این نحوه خشک کردن فرش تابع شرایط جوی نیست. این بدان منظور است که برای خشک کردن فرش ها به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت.

5/5 - (1 امتیاز)