قالیشویی در کامرانیه

قالیشویی در کامرانیه

منطقه کامرانیه در شمال تهران، از معروف ترین محله ها میباشید که قالیشویی افرا با اینکه دفتر مرکزی آن در جمهوری خیابان اسکندری میباشد و کارخانه آن در شهرک صنعتی چرمشهر، ولل در محله کامرانیه شعبه دارد که بتواند به مردمان آن منطقه نیز خدمات ارائه کند.
همانطور که در قسمت قالیشویی در شمال تهران، ذکر شد: منطقه کامرانیه جزو این مناطق محسوب میگردد.

شماره اختصاصی برای قالیشویی در کامرانیه

 

شماره های کامرانیه برای ثبت سفارش شما :

در صورتی که با این شماره نتوانستید تماس بگیرید یا اشغال بود، میتوانید سفارش آنلاین ثبت کنید یا با هر شماره هایی از افرا تماس بگیرید برای منطقه شما (کامرانیه) ارسال میگردد.

خدمات قالیشویی در کامرانیه

خدماتی که در شعبه قالیشویی در کامرانیه ارائه میگردد شامل ویژگی های زیر است :
1- ارسال به موقع سرویس دهی در محل
2- محاسبه هزینه قیمت در محل
3-تحویل فرش ها طبق زمان مشخص شده
4-تحویل گارانتی خدمات هنگام بردن فرش ها
نکته بارز در این منطقه این است که هزینه حمل و نقل فرش ها طبق نرخ اتحادیه همان 20 هزار تومان در نظر گرفته میشود.
حال ممکن است سوالی برای شما پیش بیاید که چرا به قالیشویی منطقه خودمان که دفتر اصلی اشان در کامرانیه است، تماس نگیریم و به افرا که دفتر مرکزی آن دورتر است مراجعه کنیم ؟
خب خانم های خانه دار حسایتی که در شستشوی فرش های خود دارند، به در رابطه خصوص فرش های دستباف و نفیس، پس حتما باید قالیشویی مطمئن برای این کار را در نظر بگیرند که مخصوصا گارانتی و ضمانت کافی را داشته باشند.
افرا با چند سال سابقه به دلیل اینکه توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند از این رو شعبه های تمامی مناطق را راه اندازی کرده است.

خدمات قالیشویی در کامرانیه

حال با نحوه سرویس دهی در منطقه کامرانیه بیشتر آشنا شوید:

نحوه سرویس دهی قالیشویی در کامرانیه

شما در هر محله از کامرانیه هستید با هرکدام از شعبه های قالیشویی افرا تماس بگیرید، به کارکنان منطقه کامرانیه اطلاع میدهند و سریعا سرویس برای شما ارسال میشود.
هر روز سرویس های قالیشویی افرا در منطقه کامرانیه حاضر هستند و منتظر ثبت سفارش شما و خدمات رسانی به ساکنین این منطقه هستند.
برای هماهنگی از ساعت مراجعه، اپراتورهای ما شماره تماس سرویس کار و یا راننده شما را اعلام میکنند تا بتوانید هماهنگی زمانی را دقیقا انجام بدید.

نکاتی قبل از سفارش

قبل از سفارش وسایل سنگین را از فرش بردارید.

بهتر است وسایل سنگین را از فرشتان برداشته و آماده بردن باشد تا کارکنان ما به محض بازدید و فاکتور زدن، فرش های شما را جابه جا کنند.

کارکنان افرا خودشان فرش های شما را لول میکنند.

نیاز به لول کردن فرش هایتان ندارید، خود کارکنان ما پش از فاکتور زدن فرش های شما را لول کرده و لول شده به همراه کاور به شما تحویل میدهند.

انعام دادن به کارگرها اختیاری است.
توجه کنید که انعام دادن به کارکنان ما فقط در هنگام تحویل فرش ها امکان پذیر است و با رضایت خود شما، در صورتی که موردی را به عنوان انعام زوری مشاهده کردید، حتما به شماره دفتر مرکزی ما تماس بگیرید.

ساکنین منطقه کامرانیه، میتوانید نظرات خود را در رابطه با سرویس دهی و خدمات قالیشویی در کامرانیه برای ما در پایین صفحه ارسال کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *