قالیشویی در پردیس

قالیشویی در پردیس

شهر جدید پردیس که نزدیک شرق تهران میباشد، این روزها جمعیت زیادی را فرا گرفته است به علت آب و هوای بهتری که نسبت به تهران دارد و اینکه شهر کم ترافیک تر و در نتیجه آرامتری نسبت به تهران دارد.
ولی اکثرا کسانی که قصد مهاجرات به پردیس را دارند از اینکه امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی نداشته باشند در هراسند و به شدت به دنبال امکانات و رفاه در شهر پردیس هستند.
قالیشویی افرا به تازگی در شهر جدید پردیس ، شعبه قالیشویی خود را افتتاح کرده است که از طریق آن شهروندان در پردیس به راحتی میتوانند فرش های خود را به آنها بسپارند و تخفیف قالیشویی در سایت را نیز داشته باشید.
از آنجایی که انتخاب قالیشویی این روزها سخت شده است و همه به دنبال جایی معتبر برای سپردن فرش های خود هستند بنابراین قالیشویی های مجاز میکوشند تا برای شهرهای حومه تهران نیز شعبه های خود را اختصاص دهند مثل قالیشویی در کرج که شعبه ای دیگر در رابطه با حومه شهر است.
اگر شما هم به دنبال قالیشویی در پردیس هستید از طریق وب سایت افرا میتوانید ثبت سفارش دهید و آدرس خود را پردیس اعلام کنید تا کارکنان شعبه پردیس سرویس مورد نظر شما را ارائه دهند. فرقی ندارد با چه شماره ای از افرا تماس بگیرید، آدرس خود را که اعلام کنید تا آدرس شما را به شعبه پردیس اعلام کنند و هماهنگی های لازم را با شما داشته باشند.

شماره تلفن های قالیشویی شعبه پردیس

شماره تلفن برای تماس با قالیشویی، باید در دسترس باشد که به راحتی بتوانید در شعب مختلف با آن تماس بگیرید. افرا برای شعبه قالیشویی در پردیس شماره های مخصوص در نظر گرفته که به صورت مستقیم میتوانید از شماره های زیر استفاده کنید و تماس بگیرید.

[ از شماره های زیر برای پردیس استفاده کنید. ]

  • 65 53 29 76 – 021
  • 65 54 29 76 -021
  • 65 58 29 76 -021

هزینه خدمات قالیشویی در پردیس متفاوت است؟

در واقع هزینه خدمات شستشوی فرش ماشینی و دستباف، خشکشویی مبلمان و … هیچ فرقی ندارد و طبق هزینه اتحادیه حساب میگردد ولی تنها هزینه ای که فرق دارد ، هزینه ایاب و ذهاب فرش ها میباشد که هزینه حمل و نقل فرش ها از محل پردیس تا کارخانه که در ورامین است، میباشد . که هزینه ی اندکی بر تعرفه عادی ایاب و ذهاب آن اضافه میگردد.
برای اطلاعات بیشتر از قیمت خدمات میتوانید به قسمت تعرفه بروید و از هزینه ها به طور کامل مطلع گردید.

آیا مدت تحویل فرش ها برای سرویس قالیشویی در پردیس متفاوت است ؟

خیر هیچ فرقی ندارد ، قالیشویی افرا طبق نظم و به صورت منظم فرش ها در کارخانه شستشو میدهند و طی دو روز کاری فرش ها تحویل داده میشود ، هیچ فرقی ندارد در کدام منطقه باشید، سرویس در تمامی شعبه های تهران و حومه و از جمله پردیس و مدت زمان تحویل فرش ها در طی دو روز کاری میباشد.
پس همین حالا اگر ساکن شهر پردیس هستید، از روش هایی که گفته شد میتوانید ثبت سفارش کنید و از خدمات ما بهره مند گردید.
در قسمت نظرات همین بخش میتوانید انتقادات، پیشنهادت و تجربه های خود را در رابطه با شعبه قالیشویی در پردیس برای ما ارسال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
2 پاسخ
  1. سارا زمانی
    سارا زمانی گفته:

    با سلام یه سوالی دارم
    شعبه پردیس شما در کدام منطقه از پردیس افتتاح شده است ؟

    پاسخ
    • قالیشویی افرا
      قالیشویی افرا گفته:

      سلام روزتون بخیر
      شعبه در منطقه ی پردیس وجود ندارد منظور از شعبه پردیس در قالیشویی افرا به این معنی است که در پردیس هم خدمات قالیشویی صورت میگیرد. یعنی سرویس های در آن قسمت فعال هستند.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *