از تخفیف سایت قالیشویی افرا مطلع گردید

تخفیف قالیشویی افرا

همه افراد در داد و ستد های روزانه خود علاقمند به گرفتن تخفیف هستند.

امروزه خرید های اینترنتی از سایت های معتبر بسیار معمول و رایج می باشد. سایت های معتبر اینترنتی نیز به مناسبت های مختلف اقدام به تخفیف های گوناگون می نمایند تا مشترهای بیشتری را جذب نمایند. مردم نیز تمایل دارند از جشنوارهای تخفیفی هر چند اندک برای خرید خود استفاده نمایند.

در مبحث خدمات نیز ارائه چنین تخفیفاتی امکان پذیر می باشد. در زمینه خدمات قالیشویی، مراکز قالیشویی ها نیز برنامه هایی مختلفی جهت ارائه خدمات خود دارند. در ادامه مقاله به نحوه ارائه این تخفیف قالیشویی افرا می پردازیم.

از خدمات قالیشویی افرا به روش آنلاین تخفیف بگیرید.

تخفیف قالیشویی ویژه برای کاربران سایت

بسیاری از سایت های معتبر اینترنتی اقدام جهت بالا بردن فروش خود، اقدام به ارائه تخفیف های مختلف نموده اند.

یکی از این تخفیف ها، ارائه انواع کد های تخفیف می باشد که با ثبت این کد در قسمت کد تخفیف می توان قیمت کالا را در خرید نهایی کاهش داد.ولی در بحث خدمات قالیشویی، چون نوع خدمات و قیمت قالیشویی ها متفاوت است،  20 درصد تخفیف قالیشویی برای کل فاکتور شما برای کسانی که ثبت سفارش آنلاین میکنند در نظر گرفته میشود.

به این منظور سفارش شما در سیستم ما به صورت آنلاین ثبت میگردد که همکاران ما وقتی مراجعه به منزل شما کردند خدمات شما را لیست میکنند و در آخر از روی کل فاکتور شما 20 درصد کسر میشود.

این آفر ویژه برای کاربران سایت در نظر گرفته شده است تا بتوانیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت ارائه دهیم و بتوانم رضایت مشتریان عزیز را جلب کنیم.

سفارش آنلاین برای تخفیف قالیشویی

نحوه استفاده از تخفیف قالیشویی

قالیشویی افرا نیز این خواسته مشتری را محترم شمرده است، چنانچه در قسمت سفارش آنلاین سایت وارد شوید و اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، تلفن ثابت و همراه و… را وارد نمایید.

پس از آن کارشناسان در اسرع وقت جهت هماهنگی و ثبت سفارش شما تماس میگیرند می توانید از تخفیف قالیشویی بیست درصدی کلیه خدمات بهره مند شوید، هم چنین می توانید روز و زمان مورد نظر فرستادن کارشناسان را مشخص نمایید همچنین چنانچه از طریق سفارش آنلاین، درخواست خود را ثبت نمودید و از خدمات قالیشویی بهره مند شدید در سفارش بعدی نیز می توانید از تخفیف قالیشویی ده درصدی برخوردار شوید.

لازم به ذکر است این تخفیف برای کلیه خدمات قالیشویی شامل شستشوی مبلمان و رفوگری فرش اعمال میشود.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *