قالیشویی در کرج

 سرویس دهی برای شهر کرج توسط قالیشویی افرا با کیفیت و منظم صورت میگیرید.

یکی از اقلامی که در منازل همواره می بایست مورد شستشو و پاکیزگی قرار گیرد، فرش ها و قالی ها می باشند. در دسترس بودن خدمات قالیشویی در منطقه و محل زندگی می تواند کمک بسیاری به شهروندان مناطق مختلف باشد. در دو دهه گذشته با توجه به افزایش جمیعت کرج و شکل گرفتن زندگی های آپارتمانی تقاضاهای بسیاری در زمینه نظافت و قالیشویی در کرج به وجود آمده است. قالیشویی افرا با تاسیس شعبات متعدد در مناطق مختلف کرج، آماده ارائه انواع خدمات قالیشویی در این منطقه به بهترین و سریعترین شکل ممکن می باشد.

مناطق تحت پوشش قالیشویی کرج

امروزه کرج به عنوان چهارمین شهر بزرگ ایران جز کلانشهرهای ایران محسوب می گردد. کرج یکی از شهرهای پر مهاجر است و بنابراین تقاضا برای خدمات مختلف در این شهر بسیار فراوان می باشد. کارخانه قالیشویی افرا با تمامی امکانات و بهره گیری از کارشناسان مجرب آماده ارائه انواع خدمات قالیشویی در کرج از جمله عظیمیه و باغستان کرج، جهانشهر کرج، گلشهر کرج، مهرشهرکرج، شهرک کیانمهر کرج، شاهین ویلا کرج، گوهردشت کرج، فردیس کرج، کمالشهر کرج، شهرک اوج کرج و… می باشد.

عظیمیهباغستان کرج
جهانشر کرج
گلشهر کرج
مهرشهر کرج
شهرک کیانمهر کرج

شاهین ویلا

گوهردشت
فردیس کرج
کمالشهر کرج
 

سرویس دهی شعبه قالیشویی در کرج

سرویس دهی خدمات قالیشویی در کرج افرا در مناطق مختلف کرج مانند تهران کامل و جامع است و شامل انواع خدمات قالیشویی شامل رفوگری و تعمیر انواع فرش های ماشین و دستی، لکه بردی و شستشوی درجه یک، اعلاشویی، چرم دوزی انواع فرش ها، شیرازه دوزی، کاور ریشه انواع فرش ها، شستشوی مبل در منزل ، خدمات رنگ برداری، شستشوی تشک و … می باشد. لازم به ذکر است شستشوی فرش ها کاملا مکانیزه و بوسیله دستگاه های تمام اتوماتیک و خشک کن ها صورت می گیرد.

[ نظرات مشتریان شعبه کرج ]

منطقه کمالشهر کرج هستم قالیشویی خوب میخواستم افرا را پیدا کردم که سرویس دهی برای کرج دارد که بسیار راضی بودم.

از منطقه فردیس کرج سفارش دادم خیلی سریع ارسال کردند و تمیزم شستند.

برخلاف انتظارم ولی هزینه ایاب و ذهاب همون 20 هزار تومن حساب شد که خیلی راضی بودم.

نحوه سفارش قالیشویی در کرج

نحوه ثبت سفارش در قالیشویی افرا در کرج مانند تهران می باشد، شما عزیزان می توانید با شماره تلفن های این مجموعه تماس بگیرید و سفارش خود را به ثبت برسانید. یکی دیگر از روش های تماس با مجموعه قالیشویی افرا بصورت اینترنتی و سفارش آنلاین می باشد. شما عزیزان می توانید به راحتی در سایت این مجموعه از طریق منوی سفارش آنلاین، نسبت به ارسال اطلاعات خود اقدام نمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و اقدامات لازم را انجام می دهند. با این روش مشتریان از 20 درصد تخفیف سفارش گیری آنلاین برخوردار می گردند.