قالیشویی در شمال تهران

کارخانه قالیشویی تمام اتوماتیک افرا که محبوبیت خود را مدیون دستگاه‌های نانو تکنولوژی و بازرسی کارشناسان حرفه‌ای کنترل کیفیت می باشد برای افرادی که در مناطق شمال تهران ساکن هستند شعبه انحصاری افتتاح کرده است. از مزایای شعبه جدید قالیشویی در شمال تهران دسترسی راحت و خدمات سریع در محل به محض تماس و ثبت سفارش می باشد.

منطقه شمال تهران به دلیل دور بودن از سمت غرب تهران، سرویس های نیسان حمل بار فرش در منطقه شمال تهران از صبح حاضر هستند و بلافاصله پس از دریافت تماس شما، اعزام میگردد.

تحویل فوری و رعایت پروتکل بهداشتی در راستای اهداف قالیشویی افرا می باشد.

شماره تماس شعبه شمال تهران

ویژگی های شعبه قالیشویی در شمال تهران

زمان بندی دقیق در سرویس دهی

گارانتی خدمات یک هفته پس از تحویل

رعایت نکات بهداشتی و پروتکل ها

تحویل 2 روزه فرش ها

مناطق تحت پوشش قالیشویی در شمال تهران

شعبه شمال تهران قالیشویی افرا علاوه بر مجاز بودن طوری اعمال شده است که با توجه به لوکیشن و دسترسی راحت تمام مناطق شمالی تهران را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد و آماده سرویس دهی در کمترین زمان ممکن می باشد و با بهره گیری از پرسنل ماهر و دستگاه های تمام اتوماتیک روز سلامت قالی را تضمین می کند.

در اینجا مناطق قالیشویی در شمال تهران، به تفکیک نوشته شده است که ساکن هر منطقه از شمال تهران هستید با شعبه های مورد نظر تماس بگیرید.

ازگلچیذرجماران
الهیهقیطریهکامرانیه

نیاوران

اقدسیهظفر
ولنجکگاندیجردن
دزاشیپفرشتهتجریش
صاحبقرانیهزعفرانیهمقدس اردبیلی

هزینه ایاب و ذهاب قالیشویی شعبه شمال تهران

برخلاف تصور شما ایاب و ذهاب قالیشویی شعبه شمال تهران گران تر نمی‌باشد و مانند مناطق دیگر قالیشویی در غرب تهران و … بر طبق نرخ اعلامیه اتحادیه قالیشویی با بسته‌ بندی و کاور فرش ها تنها 47 هزار تومان می باشد.
رفتار مناسب کارکنان و محاسبه قیمت منصفانه در شعبه قالیشویی در شمال تهران افرا از جمله فاکتورهای مهم در انتخاب آن به عنوان بهترین قالیشویی این مناطق می باشد.بابت تمیزی فرش هایتان و عدم آسیب به بافت و رنگ قالی خیالی راحت داشته باشید.

نیسان حمل فرش قالیشویی افرا

خدمات قالیشویی افرا در شمال تهران

از خدمات شعبه قالیشویی افرا در شعبه شمال تهران میتوان خدمات زیر را نام برد:

از مواد طبیعی و گیاهی برای شستشوی این نوع فرش ها در کارخانه استفاده می شود.

  • رفوگری و ترمیم قالی:

خدمات رسانی در زمینه پوسیدگی و پارگی فرش، رنگبرداری فرش و رفع سوختگی فرش و ترمیم ریشه و یا تعویض آن.

  • شستشوی فرش ماشینی و فانتزی:

این نوع فرش‌ها با حفظ رنگ و درخشندگی بالا و عدم پرزدهی مراحلی مانند غبارگیری با توجه به جنس الیاف و قدمت فرش، شستشو و آبکشی به طور یکنواخت، آبگیری و خشک کردن توسط تجهیزات استاندارد تخصصی، رول و بسته بندی با ظرافت را در قالیشویی افرا می گذرانند‌‌.

  • پرداخت و دارکشی:

قالی های دستبافی که از حالت اصلی خود انحراف پیدا کرده‌اند با دارکشی به شکل استاندارد و چارچوب چهار ضلعی منظم بر می گردند.

با دستگاه ها و مواد شوینده درجه یک و به صورت تضمینی‌‌‌.

نمای کلی کارخانه مکانیزه قالیشویی افرا

[ برخی از نظرات مشتریان شعبه شمال تهران ]

من منطقه شمال دیباجی تهران ساکنم همیشه به خاطر اینکه در محدوده بالا هستیم با شرکت های خدماتی مشکل داشتیم که مبلغ ایاب و ذهاب و انعام های بیشتری از ما میخواهند، ولی در این مورد با قالیشویی افرا هیج مشکلی نداشتم، کارکنان بسیار مودب و بدون دریافت انعامی اضافی فرش های ما را برای شستشو بردند.

سرویس دهی در منطقه شمال خیلی دقیق بود و هماهنگی و به موقع رسیدن کارکنان خیلی خوب بود.

شستشوی فرش ها خیلی خوب بود و سرویس دهی هم منظم بود، ولی یکم توی قیمت ها برای اعلاشویی به نظرم گرون بود ولی خب خدمات عالی بود.

سوالات متداول در رابطه با شعبه شمال

آیا شماره تلفن خاصی را برای شعبه شمال باید بگیریم؟
شماره مجزا برای قالیشویی در شعبه شمال وجود دارد ولی به هر شعبه ای از افرا تماس بگیرید و درخواست سرویس برای شمال تهران کنید به همان منطقه ارسال میکنند.
زمان تحویل فرش ها در شعبه شمال به چه صورت است؟
فرقی نمیکند نحویل فرش ها بعد از شستشو، 2 روز کاری است.
سفارش آنلاین برای منطقه 1 تهران امکان پذیر است؟
بله در قسمت سفارش آنلاین آدرس خود را ذکر کنید کارکنان همان منطقه با شما تماس میگیرند.
هر زمان با شعبه شمال تماس گرفته شود، سرویس ارسال میشود؟
هر زمان تا قبل از ظهر تماس بگیرید سرویس همان موقع برای شما ارسال میشود ولی اگر بعد از ظهر تماس بگیرید این بستگی دارد که اون زمان سرویس باشد یا خیر.