قالیشویی در غرب تهران

شرکت قالیشویی افرا با دارا بودن شعبه در غرب تهران به ارائه خدمات در سریع‌ ترین زمان ممکن با حفظ کیفیت فرش می‌پردازد و جزو بهترین قالیشویی در غرب تهران است.

این خدمات شامل در غرب تهران:

  • شستشوی فرشهای دستباف و فانتزی
  • فرشهای ماشینی و موکت و ابریشم و گل ابریشم
  • خشکشویی مبلمان و خدمات شستشو در محل
  • ترمیم و رفوگری
شماره تلفن قالیشویی در غرب تهران

بهترین ویژگی های قالیشویی افرا در غرب تهران

اما بهترین ویژگی‌های مجموعه خود را به صورت کلی بیان می کنیم که شامل کیفیت خدمات، قیمت مناسب، سرعت در انجام کار و دقت در رفع لکه‌ها می‌باشد. برای بهترین نتیجه، ممکن است اطلاعات جدیدتری از خدمات پاسخگویی ما در این منطقه بدست آورید یا بازخوردهای مشتریان را بررسی کنید.

بهترین قالیشویی غرب تهران

کارخانه افرا مجهز به دستگاه مدرن شستشو، دستگاه آبگیرلوله ای، ظرفیت گرمخانه بالا، فضای داربست سقف دارو ظرفیت شستشو با آمار بالا می باشد.عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران نشانگر مطابق با استاندارد بودن و مقرون به صرفه بودن خدمات ما می باشد. استفاده از مواد شوینده استاندارد به حفظ سلامت فرش شما کمک می‌کند. تمامی شعب قالیشویی افرا دارای شماره تماس و مشاوره با کارشناسان به طور اختصاصی می باشند و البته در صورت تماس با هر کدام از شعبه ها نیز پرسنل ما سریع آماده خدمت رسانی و اعزام به محل شما می باشند‌‌‌.

آیارفوگری و ترمیم فرش در قالیشویی غرب تهران ارائه میشود؟

جواب ما به پرسش شما مثبت است. ما این امکان را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که این عملیات یعنی، رفوگری و ترمیم را در این ناحیه مهیا کنیم. زیرا به علت صرفه جویی در وقت شما عزیران که برایتان کاملا ارزشمند است ما به شما این فرصت را داده ایم که در این منطقه نیز میزبان قابلی برایتان بوده باشیم.

مناطق قالیشویی در غرب تهران

شعبه قالیشویی در غرب تهران، مناطق غرب تهران را در نظر گرفته است. مانند قالیشویی در شمال تهران، مناطق و محدوده های غرب تهران زیادند و شامل مناطق 2 و 5 میباشند که در اینجا محدوده هایی که سرویس های ما وجود دارد، ذکر شده است که میتوانید محدوده خود را پیدا کرده و از بودن سرویس در این منطقه اطمینان حاصل نمایید.

شعبه های غرب قالیشویی افرا طوری تعبیه شده اند که دسترسی تمامی ساکنین غرب تهران را آسان کرده است.

ستارخانسعادت آبادشهرک غربتهران ویلابرق آلستوم
شهرک مخابراتشهرآراصادقیهطرشتفرحزاد
گیشاهمایون شهرمرزدارانآیت ا.. کاشانیاشرفی اصفهانی
باغ فیضشهرک اندیشهشهرک پروازشهرک کوهسارشهرک نفت
بلوار فردوسپونکجنت آبادحصارکسازمان برنامه
شهرانشهر زیباشهرک اکباتانشاهین شمالیشهرک ولفجر

محاسبه قیمت قالیشویی در غرب تهران

قالیشویی معتبر و مکانیزه افرا برای محاسبه قیمت قالیشویی طبق تعرفه اتحادیه قالیشویان تهران عمل میکند. عواملی که تعیین کننده قیمت میباشند اندازه و متراژ فرش و همچنان جنس فرش می باشد‌.در شستشوی فرش های نفیس و دستباف تمامی اقدامات در جهت حفظ سلامت قالی انجام می گردد.استفاده از مواد شوینده مناسب بیانگر تمامی تلاش ما برای لکه بری و ضدعفونی فرش توأم با عدم آسیب رسانی به آن است.نیروهای ما در قالیشویی در غرب تهران سیار در محل نیز موظف به استفاده از محلول های مخصوص فرش شویی می باشند.
خدمات خاص مانند ریشه زنی و پرزگیری روی هزینه قالیشویی تاثیر می گذارد‌. هزینه حمل و نقل فرش نیز از هزینه های فرعی جداگانه حساب میشود.کارکنان ما هنگام اعزام به محل و جمع‌آوری قالی ها و خدمات در محل علاوه بر ارائه فاکتور به مشتری، در خصوص شستشوی فرش های دستباف و گران قیمت موظف به ارائه ضمانت نامه نیز می باشند. و هزینه خسارات احتمالی بر عهده گرفته می شود.

چگونه می توانم از خدمات قالیشویی شما در غرب تهران استفاده کنم؟

باید بیان کنیم که اگر برای شما بازدید از محیط افرا جالب است می توانید به صورت حضوری ثبت سفارش کنید. در غیر این صورت اگر شاغل هستید باید این گونه بیان کنیم که با ثبت سفارش آنلاین یا همان غیر حضوری می توانید تا 20 % از تخفیف ما بهرمند شوید. قالیشویی های معتبر به علت حجم زیاد سفارشات قادر به پاسخگویی همه تماس های تلفنی نیستند، پس این امکان ویژه را از دست ندهید.

خدمات قالیشویی در غرب تهران

نحوه سرویس دهی خدمات در قالیشویی غرب تهران

تمامی ماشین های باربری و پرسنل حمل و نقل قالیشویی در غرب تهران افرا،۲۴ ساعت روز آماده خدمت رسانی به موقع و یا قالی شویی در محل می باشند.
تمامی ساکنین غرب تهران در هر ساعت از شبانه روز قادر به ثبت سفارش فرش شویی، خشکشویی و شستشوی مبلمان می‌باشند.
تمامی کارمندان مجهز به دستکش و ماسک می باشند و در هنگام تحویل ،فرش ها به صورت کاور و بسته بندی تحویل مشتری می گردد.

از این این رو افرا به عنوان بهترین قالیشویی غرب تهران است.

  • ارسال به موقع سرویس

  • تحویل به موقع فرش ها

  • رعایت نکاتی بهداشتی در شستشو

نظرات مشتریان غرب تهران

من منطقه شمال دیباجی تهران ساکنم همیشه به خاطر اینکه در محدوده بالا هستیم با شرکت های خدماتی مشکل داشتیم که مبلغ ایاب و ذهاب و انعام های بیشتری از ما میخواهند، ولی در این مورد با قالیشویی افرا هیج مشکلی نداشتم، کارکنان بسیار مودب و بدون دریافت انعامی اضافی فرش های ما را برای شستشو بردند.

سرویس دهی در منطقه شمال خیلی دقیق بود و هماهنگی و به موقع رسیدن کارکنان خیلی خوب بود.

شستشوی فرش ها خیلی خوب بود و سرویس دهی هم منظم بود، ولی یکم توی قیمت ها برای اعلاشویی به نظرم گرون بود ولی خب خدمات عالی بود.

سوالات متـداول

شماره 44386321 تلفن اختصاصی غرب تهران.

برای تحویل و هماهنگی در غرب تهران علاوه بر شماره شعبه، به هر شعبه تماس بگیرید هماهنگی لازم صورت میگیرد.

هزینه ایاب و ذهاب 20 هزار تومان میباشد برای هر نقطه از تهران.

بله شیفت عصر برای کارمندان وجود دارد که میتوانید سفارش های خود را به ساعت 6 عصر به بعد بذارید.

قالیشویی افرا همواره از بهترین مواد شوینده وارداتی و داخلی استفاده می کند. نکته قابل توجه این است که از مجهز ترین دستگاه ها در این مجموعه استفاده می شود. این مجموعه به شما اطمینان خاطر می دهد که تمامی وسایل شخصی منزل خود را که شما همراهان گرامی در اختیار مجموعه ما واگذار می کنید به صحت تمام و در کمال آرامش و همچنین با نظم و دقت بالا انجام می شود.