قالیشویی در قیطریه

قالیشویی در قیطریه

با وجود نمایندگی قالیشویی در قیطریه ساکنان این منطقه می توانند بدون نگرانی از فوت وقت و معطلی، فرش و مبلمان خود را به بهترین شکل ممکن تمیز کنند. تمامی نمایندگی های قالیشویی در شمال تهران افرا از تعهد کاری برخوردار هستند و رضایت مشتری برای آن ها در بالاترین اولویت قرار دارد.

ویژگی های مثبت قالیشویی در قیطریه

یکی از مهم ترین ویژگی های قالیشویی در قیطریه یا هر نمایندگی دیگر افرا، شفافیت در قیمت ها است، این کارخانه عضو اتحادیه قالیشویی تهران است (این موضوع خود یک امتیاز مثبت به شمار می رود)، به همین دلیل تمامی قیمت ها بر اساس نرخ های مصوب هستند و مشتری به هیچ عنوان وجه اضافی پرداخت نمی کند. قالیشویی افرا هزینه شست و شو را بر اساس نوع فرش و شست و شوی آن به علاوه هزینه حمل و نقل محاسبه می کند و به طور شفاف در اختیار سفارش دهنده قرار می دهد.
از قالیشویی افرا می توان به عنوان بهترین قالیشویی آنلاین در تهران نام برد. با مراجعه به وب سایت رسمی افرا و ثبت سفارش، اپراتورها در اولین و البته سریع ترین زمان ممکن با سفارش دهنده تماس می گیرند و هماهنگی های لازم را برای ارسال ماشین حمل انجام می دهند، البته شایان ذکر است تمامی پروسه حمل و نقل و شست و شوی فرش ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود؛ زیرا افرا به سلامت مشتریان خود اهمیت بسیاری می دهد.

خدمات ارائه شده در قالیشویی قیطریه

قالیشویی در قیطریه به منظور رفاه حال ساکنان این منطقه افتتاح شده است تا به خاطر دوری نمایندگی های دیگر ناچار به انتخاب یک قالیشویی نامناسب نباشند، اما از لحاظ ارائه خدمات مانند تمامی نمایندگی های دیگر افرا است. در این مرکز، شست و شوی انواع فرش های ماشینی و دستباف پذیرفته می شود و این کار با استفاده از دستگاه های قالیشویی مجهز و در نهایت دقت انجام می شود، همچنین برای شستن فرش های دستباف دقتی مضاعف به کار برده می شود تا آسیبی به بافت و رنگ آن ها وارد نشود.
اگر به دلیل شست و شوی غلط یا هر دلیل دیگر فرش های دستباف شما دچار تداخل رنگ شده اند، نگران نباشید؛ زیرا قالیشویی در قیطریه از وجود متخصصانی ماهر در زمینه قلم زنی بهره می برد. کار این استادان ماهر ترمیم فرش های دستبافی است که رنگ های آن ها قاطی شده است. در قالیشویی های افرا خدمات دیگری همچون ترمیم ریشه فرش، رفع زردی و رفوگری فرش های پاره نیز انجام می شود و تمامی این خدمات توسط افراد حرفه ای ارائه می شوند.
قالیشویی افرا تنها در زمینه شستن فرش فعالیت ندارد و می توانید خشکشویی مبلمان را در منزل به آن ها بسپارید. نیروهای ماهر این مرکز، مبلمان را در خانه یا محل کار بعد از شست و شو و لکه گیری کامل به شما تحویل می دهند؛ بنابراین به نظر می رسد از همه لحاظ می توانید روی خدمات قالیشویی در قیطریه حساب باز کنید.
این قالیشویی برای اعتماد سازی هر چه بیشتر هنگام تحویل گرفتن فرش ها به مشتریان خود ضمانت نامه کتبی ارائه می کند، همچنین برای اطمینان بیشتر می توانید فیلم شست و شوی فرش ها را در وبسایت قالیشویی مشاهده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *