قالیشویی در بلوار فردوس

قالیشویی در بلوار فردوس

قالیشویی در بلوار فردوس یکی از با سابقه ترین و معتبرترین مراکز قالیشویی در غرب تهران محسوب می شود. این شعبه از مرکز قالیشویی افرا توانسته است اعتماد و رضایت مشتریان را به صورت حداکثری جذب کند.

این مرکز انواع فرش های ماشینی و دستبافت را با بهره ‌گیری از ابزارهای مدرن و مواد شوینده درجه یک به خوبی شست و شو می دهد.

نگاهی بر خدمات قالیشویی در بلوار فردوس

این قالیشویی به دلیل ارائه خدمات متنوع و بی نظیر، امروزه مورد توجه بسیاری از ساکنان شهر تهران قرار گرفته است.

برخی از خدمات ارائه شده توسط این قالیشویی عبارتند از:

موگیری، ترمیم ریشه ها، لکه بری، ترمیم پوسیدگی و پارگی فرش ها، شست و شو و تطهیر بدون تداخل رنگ، خاک گیری و …، از اینرو به صورت مختصر با این خدمات آشنا خواهیم شد.
موگیری: یکی از خدمات این مرکز قالیشویی موگیری می باشد که در صورت نیاز انجام می‌پذیرد. لازم به ذکر است که این قابلیت یکی از خدمات نوین قالیشویی است که معمولا به دو شکل ماشینی و دستی صورت می‌پذیرد. در صورتی که کارشناسان و متخصصان این مرکز تشخیص دهند که فرش شما دارای پرزهای نامرتب است، فرش با دقت و توجه خاصی پرداخت فرش و موگیری می شود.
ترمیم ریشه ها: از دیگر خدمات ارائه شده توسط قالیشویی در بلوار فردوس ترمیم ریشه است. در صورتی که ریشه های فرش شما دچار آسیب ظاهری شوند، در این رابطه نگران نباشید، زیرا کارشناسان و متخصصان این مرکز با دانش و تجربه خود می توانند ریشه ها را در نهایت دقت ترمیم کنند.
لکه بری: این مرکز قالیشویی تنها به شست و شوی ساده انواع فرش ها اکتفا نمی کند. در واقع این قالیشویی با استفاده از بهترین مواد لکه بر قادر است لکه های روی سطوح فرش را به خوبی پاک کند. همچنین این مرکز از یکسری قلم های خاص جهت لکه بری استفاده می کند، از این رو جای هیچ گونه رنگ اضافی بر روی فرش ها باقی نمی ماند.

اگر شما ساکن بلوار فردوس هستید، از خدمات شعبه قالیشویی در بلوار فردوس برای شستشوی فرش ها و دیگر خدمات آن استفاده کنید.

ترمیم پوسیدگی و پارگی فرش ها: همانطور که می دانید فرش ها بعد از گذشت زمان دچار پارگی، ساییدگی، پوسیدگی، بید زدگی فرش و … می شوند. با انتخاب قالیشویی در بلوار فردوس به راحتی می توانید این آسیب های ظاهری فرش ها را ترمیم کنید. در واقع این مرکز از کارشناسان و متخصصان در این زمینه برای ترمیم فرش های مشتریان خود بهره می برد.
شست و شو و تطهیر بدون تداخل رنگ: از دیگر خدمات ارزنده این مرکز قالیشویی شست و شو و تطهیر بدون تداخل رنگ فرش ها است. این مرکز از تجهیزات پیشرفته و انواع مواد شوینده با کیفیت جهت شست و شوی انواع فرش ها و قالی ها استفاده می کند.
خاک گیری: همانطور که می دانید وجود خاک در فرش باعث پوسیدگی آن می شود. این مرکز قالیشویی با استفاده از یکسری دستگاه های مخصوص قادر است گرد و غبارهایی که در بطن فرش باقی مانده است را به خوبی از بین ببرد. بعد از خاک گیری، فرش ها با استفاده از مواد شوینده با کیفیت شست و شو و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک آبگیری می شوند.
شست و شوی انواع فرش و مبلمان: قالیشویی در بلوار فردوس با داشتن نیروهای مجرب و کارآزموده و با استفاده از انواع ماشین آلات پیشرفته و مدرن انواع فرش های ماشینی، فرش های دستبافت، مبلمان راحتی، استیل، سلطنتی و … را به بهترین شکل شست و شو می دهد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *